adsl tegelijk opstarten met internet explorer

Status
Niet open voor verdere reacties.

suuus

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2005
Heb bij een kennis van mij opnieuw adsl geinstalleerd want hij heeft de computer door een andere kennis om laten bouwen.
Nu heeft hij tegen mij gezegd dat als hij internet explorer opstarte, voordat de computer door die andere kennis onder handen werd genomen, hij gelijk het scherm van adsl te zien kreeg om verbinding te maken.
Nu moet hij eerst het scherm van adsl aanklikken en dan klikken op verbinding maken en dan kan hij internet explorer openen.
Nu is mijn vraag :
hoe kan ik de situatie weer terug krijgen zoals het was dus aanklikken internet explorer en je krijgt het scherm van adsl tegelijk te zien.

Met vriendelijke groeten

:)

i.e. / extra / internet opties / verbindingen.
Wat staat daar aangevinkt?

Wat bedoel je met het scherm van adsl ?

Zijn er wat instellingen in IE gewijzigd ?

Staat er ook iets van nooit inbellen aangevinkt ?

Je kunt in Internet Explorer opgeven dat

1. Er verbinding gemaakt mag worden met internet als een programma hierom vraagt
2. Het wachtwoord onthouden moet blijven

Doe je dit krijg je meteen "het scherm van ADSL".

Houdt er wel rekening mee dat dit gevoelliger is voor virussen/spyware/junk omdat deze zichzelf toegang kunnen verschaffen tot internet.

Zorg voor een goede firewall!

bedankt

Mensen allemaal bedankt voor het meedenken en ik zal,als ik naar die kennis ga, de instellingen controleren die hij nu heeft bij internet explorer en zal jullie op de hoogte houden van de verrichtingen.
Als het voor elkaar is dan zet ik deze topic op opgelost.
:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan