Adsl Tiscali Versus Kpn

Status
Niet open voor verdere reacties.

egkok

Verenigingslid
Lid geworden
25 mrt 2001
Besturingssysteem
Win 11
Nogal een zeer groot verschil 4x sneller of zit hier een addertje onder het gras???

TISCALI

Quicknet Extra Extra Large 8064/1024 Fair use 55.00

Via het ADSL netwerk van bbned of Tiscali Wholesale
- beschikbaar op een analoge lijn
- beschikbaar op een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 november en u betaalt de eerste 3 maanden slechts € 27,50 per maand, u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 75,00, en u maakt gratis gebruik van een ethernet-/USB-modem t.w.v. € 100,00, tevens ontvangt u een webcam gratis (zolang de voorraad strekt)

KPN

Planet Internet ADSL Comfort 2240/416 Fair use 54.95

Via het ADSL netwerk van KPN
- beschikbaar op een analoge lijn
- beschikbaar op een ISDN2 lijn
Aanbieding: Bestel voor 1 november en u betaalt geen aansluitkosten t.w.v. € 74,95, u krijgt het ethernetmodem t.w.v. € 69,00 gratis (of € 69,00 korting op een multi-PC modem of wireless modem) en (optioneel) een volledige installatie door een KPN-monteur voor slechts € 29,95

De hamvraag is natuurlijk wat wil je in relatie tot prijs/service/gebruik,resp wat verwacht je zelf.

Quicknet is vrij nieuw en er zijn wel wat opstartproblemen maar die zijn deels goed verholpen en deels wat minder.Zoals bij elke ISP is wel iets positiefs en negatiefs te zeggen.

Planet is qua snelheid dan wel minder maar ik verwacht in zijn totaliteit stabieler en beter.Ik betwijfel namelijk of je die " hoge " snelheid gaat halen bij quicknet.

Maar goed de hamvraag is wat wil je ?

compuserve heeft dezelfde aanbieding onder tiscali met dezelfde hoge snelheidsaanbieding waar je bij anderen in de 80 voor betaald, wat ik wil weten is of er geen addertjes onder het gras zitten. Ik wil gewoon een hoge snelheid maar de prijs maakt me achterdochtig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan