adsl traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulcoa

Verenigingslid
Lid geworden
30 jan 2001
Ik heb wanadoo adsl standaard, met een live box, deze is op het moment zo traag, nu zie ik in internetverbinding staan ook een lan 7 verbinding deze is verbonden en de breedband is verbroken. klopt dit

ik word helemaal g4ek van dat internet

Home
Rapportages
Provider info
Test suite
Persoonlijk menu

Support
Producten
Informatie
Direct bestellen

Site toont Nederlandse providers/abonnementenSwitch naar Belgische providers/abonnementenSwitch naar Duitse providers/abonnementen

Leaseweb DSL

Uitvoeren Test Status Resultaat
Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar Gegevens opgeslagen ? 1.0 KByte/sec
(=8 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar Gegevens opgeslagen ? 1.1 KByte/sec
(=9 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar Gegevens opgeslagen ? 67.0 Conn/min
Ping test Nederland
Uitvoeren van een aantal grote pings vanuit Nederland naar uw computer (N.B. Uw evt. firewall moet deze pings dus wel accepteren! De test is ook niet mogelijk als u via een proxy server de site gebruikt) Klaar Gegevens opgeslagen ? 26.0 ms

Automatisch test alleen mogelijk voor ingelogde gebruikers

Google

Voor vragen, suggesties etc. kunt u contact opnemen (c) 1999-2004 Speedtest.nl

Bijgaand de gegevens van de speedtest, en wat die lan 7 erdoet weet ik niet maar die komt er vanzelf, ik weet ook niet hoe ik hem wegkrijg

Kun je misschien die breedband weggooien?
Het lijkt me dat je altijd Lan had want er staat 7. Je hebt dus al 7 keer een verbinding aangemaakt.
Maak eens een nieuwe aan. Krijg je 8 :)

Ik kan me iets herinneren dat je bij de installatie problemen hebt gehad.Klopt dat ?
Je hebt geen P2P programma''s lopen ?
En idd kijk even hoeveel LAN verbindingen je hebt staan en gooi ze op 1 na allemaal eens weg.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan