adsl van zonnet budget

Status
Niet open voor verdere reacties.

bolle

Gebruiker
Lid geworden
18 jan 2002
Kennisen van ons hebben veel problemen met internet verbinding van zonnet.
E-tech adsl usb modem, windows 98 se.
Om verbinding te maken moest ze altijd via start uitvoer en dan winipcfg.
ADSL USB modem selecteren en dan vrijgeven en verieuwen.
( via helpdesk gekregen ).
Dit staat ook op de site, waar veel mensen problemen hebben.
Advies, opwaarderen naar win 2000 en dan zou het veel beter zijn !
Windows 2000 schoon eropgezet, modem geïstalleerd waarempel zoomaar contact met zonnet.
Maarja na opnieuw opstarten kent hij de modem niet meer en kregen we de vlogende melding: svchost.exe heeft fouten gegenereerd vlak daarna kregen we deze c:\winnt\system32\lsass.exe foutmelding 128 en gaat dus weer opnieuw opstarten.
Computer draaid fijloos bij mij thuis via mijn ethernet modem.
Geen meldingen niks.
Kan iemand mij helpen ??

Met vriendelijke groet marco

Geplaatst door bolle
Computer draaid fijloos bij mij thuis via mijn ethernet modem.
Met hetzelfde besturingssysteem, hetzelfde modem en hetzelfde adsl-abonnement bij Zonnet/Versatel heb ik dit probleem ook, maar bij mij treedt het maar af en toe op.
Om het probleem definitief op te lossen raadde Zonnet/Versatel mij aan over te stappen op een ethernet-modem.
Op het forum van Zonnet/Versatel is te lezen dat deze oplossing bij anderen met dit probleem goed werkt en zelf geef je ook al aan dat het met zo'n modem feilloos (ja, dat schrijf je zó :)) werkt.
Misschien kunnen je kennissen via Zonnet/Versatel hun huidige modem ruilen voor een ethernet modem.

Guus.

Laatst bewerkt:
Gaan we dat nog maar is ff proberen.
Bedankt voor je reactie.

Groeten Marco

Eindelijk zijn de providers ook door ervaring wijs geworden en zien in dat een usb modem verre van ideaal is.Via KPN worden ze gelukkig niet meer geleverd.

Probleem zit hem in het ontrekken van stroom en een eventueel conflict met een chip op het moederboard.

Idd snel een ethernetmodem uitproberen.

Dat ga ik ook zo snel mogelijk doen, mijn handen jeuken al om te beginnen maarja kan niet eerder als maandag avond na werk dus ik post zo snel mogelijk hoe of wat.
Netwerk kaart zit er al in.
PC weer opgeschoond met firewall en up to date antivirus, dus nu zou ze kunnen aanmelden bij zonnet.
Zonder gelijk weer virussen te krijgen!!!

Groeten goed weekend en bedankt voor je reactie.

marco

opgelost

Alleen een andere usb modem van sitecom en no problems at all.
Toch maar is even bellen met die jongens van zonnet.

Bedankt allemaal,

groeten marco:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan