adsl verbinding op 2e partitie!

Status
Niet open voor verdere reacties.

trick

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
396
Ik heb 2 partities en op elk een besturingssysteem Resp win98se en winxp
Op de primaire actieve staat 98 en het lukt me met geen mogelijkheid daar internet op te krijgen op winxp wel! Wat kan er aan de hand zijn. Of zit er een dusdanige muur tussen dat dat niet gaat?
 
Zou normaal gesproken geen probleem moeten zijn.
Kun je misschien iets meer vertellen.
Heb je een dual boot systeem.
Wat stel je allemaal in op je 98 systeem.

mzzl.
 
adsl op 2e partitie

Ik heb win 98 op de primaire partitie, daar start hij op. De bedoeling is counterstrik op deze partitie te installeren zodat mijn zoon daar zijn eigen schijf heeft. Het probleem is echter dat ik windows moet updaten en dat counterstrike ook internetafhankelijk is. Op win xp 2e partitie staat de rest. Wat wil je nog meer weten?
 
Counterstrik ken ik niet.
Je zegt dat je windows moet updaten, naar welke versie ga je dat dan updaten.
Mijn vraag: wat stel je allemaal in op je 98 systeem is eigenlijk anders bedoeld dan jij leest.
Ik wil graag weten welke instellingen je maakt om naar het internet te gaan. Je zegt dat xp geen probleem geeft om naar het internet te gaan.
Ik denk dat je in win98 ergens een foutje hebt gemaakt om de verbinding te maken. Dus als het mogelijk is geef dan eens door wat je allemaal hebt gedaan om via win 98 het internet op te gaan.
 
En als je vermeld bij welke provider je adsl hebt, en welk abonnement kunnen we misschien zoeken naar een installatiehandleiding.
 
Dat is natuurlijk een verstandige optie om zelf naar xs4all te gaan en de instellingen te controleren. Stom om daar niet aan te denken.
Ga ut proberen.
bedankt
 
Het lukte niet met andere instellingen ook niet met behulp van de helpdesk van xs4all. Heb uiteindelijk 98 eraf gegooid en alle grote bestanden op C: Mijn huisgenoten moeten maar aan winxp wennen. Ik vind het veel stabieler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan