ADSL verbinding valt weg bij uploaden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Diamond

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2001
Berichten
684
Hoiii hoiii tot mijn verbazing valt mijn internetverbinding weg bij het uploaden van bijvoorbeeld een liedje. Hij ken de pagina's niet meer vinden, msn doet het niet meer kortom heel internet valt weg. Wie weet hoe dit komt?

Vrij lastig namelijk als ik wat wil uploaden dat me verbinding wegvalt.

Heb ADSL - Planet
 
Geplaatst door jerre21
mss is je firewall iets tezwaar ingesteld;)

Uhmm, alles staat op medium en ken nergens iets vinden over download/uploaden.
Gebruik trouwens Zone Alarm.
 
Sinds wanneer heb je dit ? Bedoel je niet downloaden ?
 
Geplaatst door upsidaisy
Sinds wanneer heb je dit ? Bedoel je niet downloaden ?
Nee het is alleen met uploaden. Zodra ik (naar schatting) 2 mb verstuur ofzo valt me internet helemaal weg en moet ik opnieuw starten wil me internet het weer doen.
 
da's wel raar.
euhm bel anders even naar belgacom hulpdienst die helpen je ook goed en mss weten zij beter als ons:p
en is het overal dat je geen upload hebd?
 
Geplaatst door jerre21
da's wel raar.
euhm bel anders even naar belgacom hulpdienst die helpen je ook goed en mss weten zij beter als ons:p
en is het overal dat je geen upload hebd?

Ja het maakt niet uit waar/wat ik upload, val altijd van internet na zo'n 2 mb te hebben "geupd"
 
is het met een download progje of ook gewoon met internet explorer?
 
Geplaatst door jerre21
is het met een download progje of ook gewoon met internet explorer?

Maakt niet uit, als ik iets via IE wil uploaden (via een site) of met msn iets wil versturen ik val altijd van internet.

Maar heb zojuist planet (me provider waarbij ik zit) een email gestuurd kijken wat hun te melden hebben. Het is geen al te groot probleem maar het hoort niet neem ik aan.

Gr.
 
mja eens kijken bij je internet opties daar kan je upload en download limiet instellen zet deze iets hoger als je deze optie hebd:)
 
Geplaatst door jerre21
mja eens kijken bij je internet opties daar kan je upload en download limiet instellen zet deze iets hoger als je deze optie hebd:)
Waar dan? Heb IE6..

Heb trouwens antwoord op me vraag van Planet :confused:

Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Het door u beschreven probleem kan door meerdere factoren worden veroorzaakt. U geeft aan dat u uw computer opnieuw op moet starten om opnieuw verbinding te kunnen krijgen en dat alleen het modem resetten geen oplossing biedt. Wij adviseren u te controleren of u de verbinding in zo'n geval kunt herstellen door alleen uw computer opnieuw op te starten. Indien dit het geval is , dan ligt de oorzaak bij software die u gebruikt.

Wij moeten u er echter op wijzen dat uw vraag buiten de ondersteuningsvoorwaarden van Planet Internet valt.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Daar heb ik weer enorm veel aan, maarja zo'n groot probleem is het ook weer niet.
 
mja das wel lastig bij mij staat dat in de software van mijn router dus dat hangt af van router tot router of was je ook hebd:eek:
als ik jou was zou ik eens naar de helpdesk bellen:thumb:
is wel 1€ per min ma jah die helpen je altijd en als het gesprek te lang duurt bellen zij terug:D
dus gewoon naar de grote helpdesk bellen
 
Met welk besturingsysteem werk je ? Welke modem/router heb je ?

Heeft het wel gewoon gewerkt ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan