adsl verbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

meyer120

Gebruiker
Lid geworden
26 okt 2005
Hallo,

Ik heb iets heel vaags... Ik heb draadloos internet van KPN en sinds gister zie ik geen icoontje rechtsonderin de taakblak meer dat ik verbinding heb met het internet maar ik heb wel verbinding... Ook het icoontje van het USBmodem geeft aan dat er geen verbinding is maar die is er wel want ik kan gewoon internetten.... Heb ik soms een virus ofzo??

Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Alvast bedankt

Grappig.
Je stelt de vraag meteen twee keer, hahahaha.
Het komt wel vaker voor dat een iccontje in de taakbalk niet verschijnt terwijl de applicatie wel actief is.
Wanneer je rechtsklikt op de taakbalk en voor eigenschappen kiest, kun je wat dat betreft een en nader instellen.

Ik heb dat aan gevinkt maar dan komt de verbinding nog niet in beeld (hij staat ook bij de niet actieve) en normaal staat er bij 'start' in het rechter rijtje ook als er een verbinding is en daar staat nu ook niets kortom ik kan helemaal nergens terug vinden dat er een verbinding is maar toch is ie er. daarom dacht ik aan een virus...

waarschijnlijk is t gewoon weer terug als je opnieuw opstart, bij mij gebeurt dat ook regelmatig. in je taakbeheer kun je ook zien dat het nog gewoon wel actief is. dat icoontje is verder niet belangrijk voor het wel of niet werken dus

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan