Adsl via zonnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rieny1

Gebruiker
Lid geworden
15 sep 2002
Ik heb een vraag mijn schoonvader heeft nu adsl via zonnet (breedband family) de modem is goed aangesloten alleen komen wij niet het internet op. Ik heb de modem opnieuw aangesloten deed nog niets. Vervolgens het zonnet icoontje op de desktop weggedaan en fax/modem verwijderd er stond namelijk bij verbinding geen usb modem. Opnieuw proberen te installeren maar nu brandt er bij de modem maar 1 lampje alleen bij ready en niet bij file en op een of andere manier pakt hij de installatie ook niet komt de melding steek nu de modem in de pc, normaal hoort die melding dan te verdwijnen. Die melding blijft nu staan.Kan iemand mij helpen waar kan het aan liggen?Alvast bedankt voor alle hulp. Hij heeft windows 98 se

Sorry dat ik dit zeg, maar dit kan betekenen dat je schoonvader een flink probleem heeft. Ik heb zelf ook zon breedband family gehad, en heb hetzelfde probleem gehad. Ik heb (nu na een half jaar) mijn adsl maar opgezegd.
Wat je eigenlijk moet doen is : Modem inpluggen (alle stekkertjes) naar configuratie scherm gaan --> apparaatbeheer en je modem opzoeken. Dan zeggen dat je de driver opnieuw wilt installeren. Zorg dat je de VERSATEL drivers vanaf de Bijgeleverde cd-rom installeert. Kijk daarna weer even in het apparaatbeheer of daar nog iets staat vermeld over de modem.

Lukt het niet, dan naar zonnet forum :
http://forum.zonnet.nl/viewforum.php?f=5&sid=50aafe01a899a930788bb98480e848ba
gewoon zeggen wat er op doet, je krijgt vaak genoeg een goed antwoord. Anders direct mailen met :
richard@zuidhof.nl
Die heeft mij destijds ook uitstekend geholpen. Hij werkt bij zonnet. je zult hem warschijnlijk ook tegenkomen op dat forum.

Succes !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan