ADSL wachtwoord

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supercop

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2003
Berichten
28
Ik heb sinds kort ADSL lite van Wanadoo en in het begin totaal geen problemen met inloggen. Ik had bij het opstarten gewoon verbinding.

Echter sinds een aantal dagen krijg ik dat hinderlijke inbelschermpje en vergeet windows XP mijn wachtwoord en moet ik elke keer klikken op het alcatel logo om het wachtwoord in te geven. Ik heb de ADSL inbelverbinding al staan als standaardverbinding inbellen.

Ik heb ook al een snelkoppeling in mijn "opstarten" staan. Overigens heb ik dit nooit moeten doen dus ook dit vind ik vreemd.

Weet iemand raad hoe ik mijn oude situatie weer terug kan krijgen.
 
Ik heb nu lan en dan vergeet je snel de oude route.
Hopelijk is het volgende voldoende voor je.
Je moet naar je verbinding gaan via start en dmv eigenschappen op zoek gaan naar het ontbrekende vinkje.
 
Geplaatst door Elisa
Ik heb nu lan en dan vergeet je snel de oude route.
Hopelijk is het volgende voldoende voor je.
Je moet naar je verbinding gaan via start en dmv eigenschappen op zoek gaan naar het ontbrekende vinkje.

zegt me niets,,maar het probleem is nu dat ik bij het opstarten elke keer het inbelschermpje krijg en dan elke keer moet verbinden....is niet echt handig...dacht toch altijd dat ik gewoon verbinding kreeg bij het opstarten

iemand een idee hoe dit onhandige probleem op te lossen
 
Geplaatst door Bennie
Dial-Up Networking Password Is Not Saved.

Controleer ook de instellingen (via eigenschappen) van je verbinding: staat er een vinkje bij "vragen om naam, wachtwoord, etc.".

Groetjes,
Bennie

Het bleek inderdaad aan de instellingen te liggen, wat ik alleen vreemd vind is dat ik eerst via de kabel nooit problemen had met een inbelschermpje en in het begin bij ADSL ook niet. Nu heb ik het zo gedaan dat ik de ALcatelverbinding in het opstartmenu heb staan bij OPSTARTEN en hij de boel dus automatisch opstart. Je ziet nu een schermpje waarin die aan "kiezen"is.

Heel apart dat ik dit in het begin niet had.
 
Er is een handig progje van Mxstream of Alcatel.
Het heet de probleemoplosser.
Probleem met de verbinding? Draai het progje en hij geeft precies aan waar de fout zit.
Kijken of ik het kan uploaden. Anders moet je bij Alcatel of Mxstream even bij de drivers kijken. Daar staat hij bij.
 
Geplaatst door Elisa
Er is een handig progje van Mxstream of Alcatel.
Het heet de probleemoplosser.
Probleem met de verbinding? Draai het progje en hij geeft precies aan waar de fout zit.
Kijken of ik het kan uploaden. Anders moet je bij Alcatel of Mxstream even bij de drivers kijken. Daar staat hij bij.

ik kan het zo snel niet vinden op de KPN site dan wel alcatel.nl...

als jij het proggie hebt mag je hem ook wel mailen als je zou willen
 
Ik wil em best mailen maar ik heb usb. Wat heb jij?
In ieder geval heb je HIER de link.

Als ik voor download kies zie ik vervolgens ook die probleemoplosser staan. Echt handig dingetje als je net opnieuw opzet of problemen hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan