ADSL Welke van de drie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.f.sommer

Gebruiker
Lid geworden
22 nov 2003
Mijn computer werkt weer en ik ben aanhet herstellenMijn plan is om ADSL tye gaan gebruiken om van de telefoontiken af te komenIk wil als e mail programma Incredimail gaan gebruiken naast Eudora. echter elk met een eigen provider Ik gebruik nu Eudora bij HCCnet
Gaarne jullie ervaring met een van de drie volgende
Tiscali ADSLstart.
Speedling X-tri 256
Versatel ADSL Budget
Is het gemakkelijk om eem account te maken?
ktijgt men snel een verbinding of moet men tenminste 30 seconden wachten of krijgt men heg bericht provider niet bereikbaar?
Heeft de proivider genoeg capaciteit?
Heeft de provider ghenoeg ervaring?
Is het toestren vcan de modem enz klantvriendelijk?
Is men beperkt in de keuze van e mail programma's of
browers ter vervanging van I.E
Elke reactie stel ik zeer op prijs Gegroet Sommer

Tiscali ADSLstart.
Speedling X-tri 256
Versatel ADSL Budget

Geen ervaring met deze 3 maar voor prijzen en snelheid kijk op www.internetten.nl

Is het gemakkelijk om eem account te maken?

Een account maak je niet zelf aan, dit doet een provider voor je, je moet adsl ook bestellen en je krijgt ook een speciale modem thuis, soms duurt het ook een behoorlijk aantal dagen voordat je de spullen thuis hebt en je aangesloten bent, en het komt ook voor dat het op jouw adres niet beschikbaar is, maar dat is zelden.
Wel moet je zelf je PC configureren voor ADSL en veel mensen hebben hier problemen mee, dus ben je een digibeet neem dan een provider die een mannetje stuurt :p

ktijgt men snel een verbinding of moet men tenminste 30 seconden wachten of krijgt men heg bericht provider niet bereikbaar?

Verbinding maken duurt enkele seconden en krijg je geen verbinding dan is er meestal een landelijk of plaatselijk probleem, bij mijn provider 'XS4All' is dit maar 2x in 3 jaar voorgekomen, maar dit verschilt natuurlijk per provider.

Heeft de proivider genoeg capaciteit?
Heeft de provider ghenoeg ervaring?

Ervaring zal wel per provider verschillen maar capaciteits problemen komen niet voor bij ADSL, het werkt niet zo dat als er veel mensen online zijn dat alles trager wordt, dit zijn problemen die bij inbel verbindingen voorkomen en internet via de kabel.

Is het toestren vcan de modem enz klantvriendelijk?

:o deze vraag snap in niet

Is men beperkt in de keuze van e mail programma's of
browers ter vervanging van I.E

Nee dit is niet aan de order

Hartelijuk bedankt voor de reactie Ik wacht op andere reacties Ik ben maar een hele kleine computerman Ik wil enkel e mailen en het I.E afzoeken dus geen downloaden van muziek en dergelijke
Hartelijke groeten Sommer

Doe dan de postcode-check en kijk naar de opties.
Maak een keuze tussen prijs/service en beschikbaarheid.

Ik heb versatel en enorm veel spijt, zeer moeilijk om verbinding met internet te krijgen en helpdesk is ook duur en je krijgt geen antwoord op je vragen.

adslWelke van de drie

Ik heb treurige ervaring wat betreft de webside van VersatelZowel Speedling als Tiscalie heel goede informatie Gekozen voor Tiscalie ondanks de 1 GB datalimiet Maakt een gedegen indruk iets je beter danSpeedling
Allen hartelijk dank voor de reactiesa Einde Sommer

adsl welke van drie

Ik ben uit het probleem 3dagen geleden aangegeven dat de vraag is opgelost sommer

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan