ADSL2 + Draadloos Wel internet ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krummeltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2007
Berichten
1
Goeiedag, Zit met een probleem en kom er niet uit

Heb zelf Adsl2 en sinds gister geen internet meer.. zo dacht ik. op moment zit ik op me laptop en als ik zoek naar een verbinding in de buurt en inlog op een open verbinding start mijn explorer normaal op en kan ik naar elk gewenste pagina.. zet ik mijn draadloos adapter uit terwijl ik op een pagina zit kan ik gewoon verder internet op mijn normale verbinding Druk ik op kruisje en start explorer weer op dus alleen maar normale verbinding aangesloten weergeeft hij geen enkele pagina. log ik weer door een draadloose verbinding te zoeken en ga b.v naar speedtest.. haal ik gewoon 2300kb per sec terwijl ook mijn normale verbinding er in zit. ik heb geen flauw idee wat het probleem kan zijn. ben er alleen maar uit als ik draadloos verbinding inlog van iemand anders dan explorer start en mijn eigen verbinding gebruik en elk gewenste pagina kan gebruiken net zolang tot ik de explorer weer sluit draadloos uitzet explorer weer open en zie dat hij niks meer kan vinden.

ps Draadloose verbinding waar ik op inlog is zeer zwak dus weet zeker dat hij me normaale verbinding pakt..

kan het zo zijn dat hij de dns gebruikt van de draadloose verbinding en mijn eigen ip van me normale verbinding? of is dat niet mogelijk?

wat ik al geprobeerd heb.
Modem/routor reset is een Smc7904bra baricade met laatste firmware er in
andere kabels. verbindings status herstellen.

Geen flauw idee hoe het op te lossen Hoop dat iemand mij hierbij zou kunnen helpen zodat ik gewoon weer me normale verbinding kan gebruiken
Laaste wat ik gedaan heb was Een printer instalatie. Van Hp toen werkte alles nog.

Bij Voorbaat Dank.

Never mind.. Is al opgelost :) Lag aan de provider.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan