Adtv

Status
Niet open voor verdere reacties.

nuchterjan48

Gebruiker
Lid geworden
20 dec 2011
Hallo ik weet niet zeker of dit de juiste afd is? maar ik heb een draadloze camera die gaat via een ontvanger naar een USB stick van Konig,de meegeleverde CD heb ik al eens vaker opnieuw moeten installeren en dan deed hij het weer! hij gaf echt duidelijk beeld,maar nu nadat ik mijn schijven een keer gewist hebt,en ik weer opnieuw de CD van hun heb geinstalleerd krijg ik voor geen mogelijkheid geen beeld/ontvangst meer,weten jullie misschien een oplossing?
Vriendelijke groet,
Jan

Hoi,
iets meer info graag, je hebt een herinstallatie gedaan? Heb je hetzelfde OS geïnstalleerd als daarvoor? Zijn alle drivers up-to-date? Je hebt die USB-stick toch niet per ongeluk geformatteerd? Welk besturingssysteem heb je?

Laatst bewerkt:
Hoi bedankt voor je reactie alleen ben niet zo technisch wat computers betreft maar,wat is geformateerd,ik kan wel zeggen dat al mijn drivers up to date zijn en OS? ik heb verder niks veranderd toen ik de CD opnieuw installeerde er staat op de schijf:Driver and Manuel en er staat op CMP-USBVG6
Vg Jan

maar nu nadat ik mijn schijven een keer gewist heb
Hieruit maak ik op dat je de harde schijven hebt gewist of hoe moet ik dat zien? Een OS is een besturingssysteem waar je pc op draait, maar ik heb het gevoel dat we elkaar niet goed begrijpen.
Je hebt een pc/laptop of wat dan ook, daarop installeer je die cd met software en drivers van je cam. Je hebt ook een usb-stick die moet communiceren met je cam. Wat ik graag wil weten is, wélke schijven heb je gewist en welk besturingssysteem heb je op je pc staan?
Update: We hebben het toch wel over een pc of een mediaplayer?

Laatst bewerkt:
Ik probeer het ff wat beter uit te leggen,ik heb een draadloze mini camera,die stuurt de signalen naar mijn ontvanger die is aangesloten op een USB stick op mijn laptop,de bijgeleverde CD hoort bij de stick,ik heb alleen schijf C gewist,en mijn besturing is Windows Vista HomePremium 32

Op schijf C: staat normaal toch het besturingssysteem? Dat kun je toch niet zomaar wissen?

Ik heb na mijn schijf gewist te hebben,gewoon de installatie schijven weer gebruikt van Windows om de programma`s er weer op te zetten,dus ik zal toch niet echt de besturing gewist hebben,want neem maar een auto,als je de besturing daarvan weg haalt kan je niet meer rijden! maar je kan hem er wel weer opnieuw onder zetten,en dan kan je weer rijden,maar met de zelfde kwaliteiten?

D.m.v. de installatie dvd's kun je de schijven wissen/formatteren en het besturingssysteem er opnieuw opzetten. Heb je ook alle updates opgehaald? Ook evt. bij de fabrikant v.d. laptop? Staan er bij apparaatbeheer gele vraagtekens of een driehoekje met een uitroepteken?

Laatst bewerkt:
Weer wat geleerd,en de updates volgens mij ook! ik heb nl automatische updates en ik zoek regelmatig of er nog updates zijn!

Kun je even checken bij apparaatbeheer (windowstoets + pause/breaktoets>apparaatbeheer).

Ik heb bij besturing van geluid en video een geel uitroepteken staan en bij onbekend apparaat ook een geel uitroep teken

De vergelijking met een auto en besturing is wel een leuke!
Jij hebt de besturing er wel grondig uit gesloopt (stuk gemaakt...), stuurwiel, assen, tandheugel, voorwielen, alles!
Alleen het stuurwiel terug zetten is niet voldoende, je moet nog de nodige andere onderdelen monteren voordat je weer kunt rijden..

Aan de gele driehoekjes te zien moet je iig met de installatie-cd die bij het moederbord of de pc/laptop hoort, de nodige drivers installeren.
Zeker die van de geluidskaart en de videokaart. En een apparaat dat (nu nog) niet herkend wordt, maar vast ook op genoemde cd staat.
Heel goed mogelijk is dat het een usb of chipset / netwerk driver is.

(vraag me toch af waarom iemand zijn pc zo grondig wil slopen en opnieuw opbouwen... hoop dat je wel de nodige andere voorzorgsmaatregelen hebt genomen als mail en eigen bestanden backuppen..:))

Verplaatst :thumb:

Bedankt

Hallo Solaris bedankt voor je antwoord,ik zal het CD pakket van Windows er eens bij pakken (zonder te slopen hahaha) en laat wel even weten of het gelukt is!
Groet Jan:confused:

Je bedankje maar aan je topic vastgeplakt. Nu had je er een nieuw topic van gemaakt;)

Hallo,
Ik maakte ook gebruik van adtv, en heb ook reeds de cd-rom geïnstalleerd, (en heb dan ook filmpes kunnen uploaden) maar blijkbaar zijn deze 'instellingen' van deze cd-rom(of wat er ook opstaat) weer weg. Enfin, dat is waarschijnlijk volledig fout geformuleerd, maar nu vind ik mijn cd-rom niet meer en om dus op mijn vraag te komen: weet iemand of je deze kan downloaden ergens?
Bedankt!

Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Graag een eigen vraag maken, het is niet toegestaan in anderman's topic mee te liften.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan