Advanced Custom Fields en filter widget

Status
Niet open voor verdere reacties.

damnsharp

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 jan 2012
Goedemiddag,
Guur weer zeg! Dus lekker bezig met een website te maken.
Vraag. Ik heb aan diverse berichten extra velden toegevoegd via ACF plug-in.
Nu wil ik via een widget diverse velden kunnen selecteren en op basis daarvan de berichten laten zien.
Zijn daar oplossingen voor? Een filter plug-in die goed werkt bijvoorbeeld?

Thanks!

Ik neem aan dat dit over Wordpress gaat?

Waarom doe je zo omslachtig? Je kunt toch ook berichten aan categorieën toekennen en op basis daarvan filteren in een widget die recente berichten weergeeft?
De noodzaak om hiervoor custom fields te gebruiken ontgaat mij op basis van de informatie die je geeft.

Hoi @Tommy78,
Inderdaad WordPress ;-) Nou met categorieën lukt het niet wat ik wil.
Het is een site waar appartementen te koop aangeboden worden.
Een appartement wordt in een bericht geplaatst; met ACF heb ik bijvoorbeeld een veld "plaats". Dus als een bericht ingevuld wordt dan kan je bij het veld "plaats" de juiste plaats selecteren.
Zo ook aantal kamers, et cetera.
Ik wil in een widget kunnen filteren op "alle appartementen uit plaats X" en dan nog "met minimaal Y kamers".
Als het op andere manier kan, ik sta er open voor!

Bedankt voor meedenken! Top. :thumb:

Ik heb een betaalde plug-in gevonden die zo te zien kan doen wat ik wil; 20 usd dus is goed te doen. Mocht iemand nog andere plug-in kennen (ter vergelijk) of andere manier, dan hou ik me aanbevolen.

Er zijn ook plug-ins gericht specifiek op makelaarsactiviteiten, deze bijvoorbeeld. Waarom ga je daar niet naar op zoek?
Ik ben er zelf niet bekend mee, maar wellicht dat een kant-en-klare plug-in ook kan bieden waar je naar op zoek bent.

Ja goed idee Tommy, die ziet er ook goed uit. Dank je.
Ik ga ermee aan de slag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan