Advanced systemcare 6.1 Free goed of niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

halo123

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2013
Hallo allemaal ik heb een vraag is advanced systemcare 6.1 Free een goed opschoon progamma?
Of kan ik beter een andere nemen zoals Malwarebytes of bitdefender of iets anders?
Ik weet niet zoveel van deze progamma,s.
Ik heb het idee dat advanced systemcare 6.1 teveel verkeerde dingen doet met mijn pc.

MVG Rob

Dat zijn echt verschillende dingen, vind die ASC rommel, veel reclame en wat moet je ermee.

Ccleaner is prima voor het schoonhouden en tegen malware besmettingen is Mbam ook prima en er zijn zat prima gratis virusscanners, AVG b.v.

Hallo wat zijn verschillende dingen Lange Pier ik heb nu norton total security op mijn computer.
Is dit genoeg of heb ik nog iets anders nodig?

MVG Rob

Dat is een anti virus en nog een betaalde ook en niet echt goed maar ja.

Ccleaner is voor het opruimen bedoeld en Mbam tegen malware.

Dus als ik het goed begrijp is NORTON niet echt goed en kan ik beter voor AVG gaan.
En daarbij CCLEANER EN MBAM gebruiken.Heb ik dan genoeg bescherming voor alle bedreigingen?

Ik gebruik Advanced System Care al enkele jaren en nog nooit reclame gezien met de gratis versie.
Hij doet prima wat ik ervan verwacht, maar zo heeft iedereen z'n voorkeuren wat opruimprogramma's betreft.
CCleaner is ook een prima programma. Norton vind ik inderdaad ook rommel.

Als virusscanner heb ik AVG.

Oke kan ik AVG gebruiken zonder norton te verwijderen.
Lange Pier ik heb gezocht onder MBAM maar ik kan niets vinden heb je voor mij een link.
Ik koop Norton met de gedachte dat het goed is als ik over zoiets nadenk is gratis niet beter.
Waarom maakt iemand een gratis progamma zonder er iets aan over te houden.
Ik werk ook niet voor niets ik heb geld nodig om te leven of zie ik iets verkeerd.:;)

MVG Rob

Oke gelukt dank je wel Lange Pier en je geeft aan via Ccleaner bij opstarten de link ervan weggooien.
Ik kan de link niet vinden.
Voor Ccleaner is de gratis versie genoeg of kan ik beter upgraden naar de betaalde.
Dit geldt ook voor malware upgraden of niet.

MVG Rob:thumb:

Als je teveel geld hebt...... die gratis gevallen werken prima hoor.
En als je er geen opstartregel voor malwarebytes instaat is dat toch prima?

Nog even een ding mijn PC is trager geworden sinds de update kan dat.

MVG Rob

een goede raad, norton is nog steeds beter dan die zwakke AVG , wat betreft ASC daar weet ik niet veel van want ik gebruik dat nooit maar wel CCleaner en dat werkt prima om resterende files in je register etc op te kuisen en Malwarebytes Antimalware is een zeer goede malware bestijder ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan