Advanced SystemCare Gratis

Status
Niet open voor verdere reacties.

PTRCK

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2007
Ik maak gebruik van de gratise versie 'Advanced SystemCare'.
Dit is een programma voor het onderhoud van een computer.
Op het einde van het programma wordt er een overzicht van bestanden weergegeven met bijhorende info:
Let op: De objecten op deze lijst hoeven niet altijd problemen of malware te zijn. Het zijn belangrijke instellingen van uw systeem en gewone doelen voor malware. Voordat u een object verwijdert, dient u zich ervan te vergewissen dat het inderdaad malware is. Het logbestand van 'Veiligheidscontrole' is 100% compatibel met 'HijackThis log'. Dus u kunt dit rapport opslaan en het opsturen naar elk gekwalificeerd 'HijackThis log Analyzer' en 'HijackThis' fora.

Wie kan mij een gekwalificeerd 'HijackThis log Analyzer' of 'HijackThis' fora bezorgen en uitleggen hoe je te werk moet gaan?
In bijlage de lijst met objecten.

Dank aan wie mij kan helpen!!!

Bijlagen

'Advanced SystemCare'

ik maak gebruik van de gratise versie 'advanced systemcare'.
Dit is een programma voor het onderhoud van een computer.
Op het einde van het programma wordt er een overzicht van bestanden weergegeven met bijhorende info:
let op: De objecten op deze lijst hoeven niet altijd problemen of malware te zijn. Het zijn belangrijke instellingen van uw systeem en gewone doelen voor malware. Voordat u een object verwijdert, dient u zich ervan te vergewissen dat het inderdaad malware is. Het logbestand van 'veiligheidscontrole' is 100% compatibel met 'hijackthis log'. Dus u kunt dit rapport opslaan en het opsturen naar elk gekwalificeerd 'hijackthis log analyzer' en 'hijackthis' fora.

wie kan mij een gekwalificeerd 'hijackthis log analyzer' of 'hijackthis' fora bezorgen en uitleggen hoe je te werk moet gaan?
In bijlage de lijst met objecten.

Dank aan wie mij kan helpen!!!

ik denk dat ik een oplossing gevonden heb dank zij nrmusic. Ik probeer het zo vlug mogelijk uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan