hawkie
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mei 2002
Omdat ik de laatste tijd nogal wat foutmeldingen (NAV/NIS encountered an internal error. please deinstall ) kreeg in Norton Internet Security en dat alleen maar kon oplossen door met systeemherstel een dag terug te gaan, heb ik vanavond NIS/NAV gedeinstalleerd en opnieuw geinstalleerd.
Eén van de problemen met NIS was nl. dat ik ondanks dat add blocking ON stond toch steeds de advertenties op websites te zien kreeg, bv. die op de hotmailsite.
Ik had gehoopt dat dit euvel verholpen zou zijn na een nieuwe installatie, maar niks daarvan.
Nog steeds verschijnen de advertenties. Met de ´trashcan´in NIS lukt het me ook niet ze buiten te houden.
Iemand een idee?
Eén van de problemen met NIS was nl. dat ik ondanks dat add blocking ON stond toch steeds de advertenties op websites te zien kreeg, bv. die op de hotmailsite.
Ik had gehoopt dat dit euvel verholpen zou zijn na een nieuwe installatie, maar niks daarvan.
Nog steeds verschijnen de advertenties. Met de ´trashcan´in NIS lukt het me ook niet ze buiten te houden.
Iemand een idee?