Advertenties voor HTML website

Status
Niet open voor verdere reacties.

bjornbos

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2009
Hallo iedereen!

Ik ben bezig met het bouwen van een website en dit gaat echt enorm goed! Ik heb gekozen
voor een simpel uiterlijk, maar heel overzichtelijk, duidelijk en mooi. Nu heb ik rechts een
enorm stuk wit over gelaten voor eventueel toevoegingen. Nu wil ik daar misschien
advertenties plaatsen. Nu had ik ergens gelezen dat je een advertentie kon aanvragen.
Als iemand daar op klikt, krijg je 1 euro. Ik ben alleen de naam kwijt, maar het had iets
te maken met google ofzo.

Nu vraag ik me af: Waar kan ik dat aanvragen, krijg ik dan een of andere code toegestuurd
die ik moet plaatsen en is het erg dat ik zo'n advertentie alvast in mijn website plaats,
terwijl deze nog niet online is.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen:)

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

Een euro per klik krijg je nergens, maar er zijn wel adverteerders die een hoge vergoeding geven wanneer een bezoeker iets koopt bij de adverteerder.

Wat betreft google: google.com/adsense

Een euro per klik krijg je nergens, maar er zijn wel adverteerders die een hoge vergoeding geven wanneer een bezoeker iets koopt bij de adverteerder.

Wat betreft google: google.com/adsense

Dan heb ik dat verkeerd begrepen, of onthouden (is al een tijd geleden). En kunt u mij
misschien een wedsite geven waar ik (als mijn site klaar is) adverdeerders kan vragen
om op mijn site te adverteren?

Met vriendelijke groeten,

Björn Bos

Je kan beter eerst gaan werken met google adsense ook al krijg je maar 1 eurocent per klik.
Pas alleen op dat je er geen bekenden erop laat klikken, Google contoleert namelijk of de ip adressen uit dezelfde regio (lees woonplaats en omstreken) komen, bij fraude wordt het account opgeheven en kun je moeilijk weer een account openen!

En geef eens een goede reden waarom er iemand op een nieuwe site, die nog geen bezoekers en goede zoekmachine indexatie heeft, geld zou investeren om een advertentie te plaatsen, die waarschijnlijk alleen gelezen gaat worden door bekenden van je ?
Zorg eerst voor een goede site met naam bekendheid dan komen de adverteerders ook wel of je kan er makkelijker een paar krijgen en er een redelijke vergoeding voor vragen

Je kan het ook proberen met affiliates.
kijk bijvoorbeeld eens bij daisycon .com of m4n .nl
(zonder spaties)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan