advies aankoop desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

opzoek25

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2008
Ik wil een HP Desktop kopen met 8GB/1TB en i5 maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Vier systemen:

HP DESKTOP 110-505nb (nog in de winkel maar niet meer op de site van HP) €599
HP DESKTOP 550-017nb € 779 bij Bol.com azerty
HP DESKTOP 550-127nb € 799 bij Coolblue
HP DESKTOP 550-106nb € 699 NIEUW

Wat koop ik? Graag advies. Dank

Thuisgebruik. HP omdat ik al twee PC's van HP heb gebruikt en die waren ok. Ik wilde graag wten welk type je zou aanbevelen of eventueel afraden?

zijn allemaal wat betreft prestaties het zelfde ga voor de goedkoopste als je perse bij HP wilt blijven i5 4460 8GB DDR3 en 1TB opslag de rest is allemaal bijzaak reclame praat.
Ter vergelijking: klikerdeklik nieuwste serie i5 processor met Wifi en bleutooth 1TB HDD 8GB DDR4 werkgeheugen.
De pc word voor je geassembleerd maar je moet wel zelf windows installeren dit is vrij makkelijk met de juiste tutorials via youtube of met onze hulp en het scheelt je behoorlijk in de kosten.
Windows 8.1 Home edition deze kan je gratis upgraden naar Windows 10. (via deze weg is het goedkoper)

De pc is een stuk kleiner dan de HP pc's

Wellicht vind je het wat.

Laatst bewerkt:
Zou het kunnen dat er bijna geen verschil is tussen de HP 550-127nb(€599) en de HP 110-505nb (€ 700)? Het prijsverschil is € 200 !Ze hebben allebei 8GB RAM en 1TB opslag, allebei een i5 processor, allebei geleverd met toetsenbord en muis. De goedkope heeft wel Windows 8.1, de dure Windows 10. De goedkope heeft wel geen WiFi, de dure wél. De dure heeft een B&O geluidskaart. De goedkope wordt niet meer gefabriceerd. Maar dat is het ongeveer. Tenzij er nog andere verborgen verschillen zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan