JoeBengalen
Gebruiker
- Lid geworden
- 17 mei 2011
Beste mensen,
Ik wil graag een nieuwe computer kopen omdat mijn oude computer echt te traag is voor wat ik ermee wil doen.
Ik ben van plan deze computer zelf in elkaar te zetten en dus losse onderdelen te kopen. Ik ben al een tijdje aan het kijken geweest hier en daar en heb verschillende reviews gelezen. Intussen heb ik dus aantal onderdelen gevonden die mij wel goed leken.
Wel handig om even te zeggen wat ik er mee wil doen. Ik wil op deze computer games kunnen spelen op hoge kwaliteit, maar ook heb ik vaak vele programa's tegelijk openstaan. Ik hoef niet het allerbeste, maar hij moet toch wel wat aankunnen.
- Cooler Master Elite 430 Window; (Kast)
- Intel i5 2500K; (CPU)
- MSI P67A-GD65 (B3); (MoBo)
- MSI N460GTX Hawk; (GPU)
- Kingston DDR3 RAM 1333 MHz 2x2GB; (geheugen)
- Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB; (HDD)
- Voeding
Even de onderdelen toelichten;
Ziet er uit als een mooie kast, niet te groot en voldoende ruimte voor fan's.
Goede processor. Ik wil nu nog niet gaan overkloken maar deze mogelijkheid wel houden voor later.
Een moederbord met alls erop en eraan...
Over de GTX460 heb ik goede dingen gezien. En dan is de Hawk nog wat sterker.
Gewoon 4Gig geheugen nodig. Kingston was de goedkoopste. Heb ik genoeg aan 1333 of zal ik toch 1600 nemen?
Ik wil 1TB aan opslag en heb geen idee wat een snelle betrouwbare HDD is.
Verder heb ik geen idee wat een goede voeding is (en hoeveel watt ik nodig heb).
Kunnen jullie mij advies geven over de onderdelen?
___
Groetjes, moi
Joe Bengalen
Ik wil graag een nieuwe computer kopen omdat mijn oude computer echt te traag is voor wat ik ermee wil doen.
Ik ben van plan deze computer zelf in elkaar te zetten en dus losse onderdelen te kopen. Ik ben al een tijdje aan het kijken geweest hier en daar en heb verschillende reviews gelezen. Intussen heb ik dus aantal onderdelen gevonden die mij wel goed leken.
Wel handig om even te zeggen wat ik er mee wil doen. Ik wil op deze computer games kunnen spelen op hoge kwaliteit, maar ook heb ik vaak vele programa's tegelijk openstaan. Ik hoef niet het allerbeste, maar hij moet toch wel wat aankunnen.
- Cooler Master Elite 430 Window; (Kast)
- Intel i5 2500K; (CPU)
- MSI P67A-GD65 (B3); (MoBo)
- MSI N460GTX Hawk; (GPU)
- Kingston DDR3 RAM 1333 MHz 2x2GB; (geheugen)
- Samsung SpinPoint F3 Desktop Class HD103SJ 1TB; (HDD)
- Voeding
Even de onderdelen toelichten;
Ziet er uit als een mooie kast, niet te groot en voldoende ruimte voor fan's.
Goede processor. Ik wil nu nog niet gaan overkloken maar deze mogelijkheid wel houden voor later.
Een moederbord met alls erop en eraan...
Over de GTX460 heb ik goede dingen gezien. En dan is de Hawk nog wat sterker.
Gewoon 4Gig geheugen nodig. Kingston was de goedkoopste. Heb ik genoeg aan 1333 of zal ik toch 1600 nemen?
Ik wil 1TB aan opslag en heb geen idee wat een snelle betrouwbare HDD is.
Verder heb ik geen idee wat een goede voeding is (en hoeveel watt ik nodig heb).
Kunnen jullie mij advies geven over de onderdelen?
___
Groetjes, moi
Joe Bengalen
Laatst bewerkt: