Advies antivirus programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

shiney

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2012
Hallo

Kan iemand mij een goede antivirus programma adviseren het mag een free version zijn maar ook een betaalde version, hij moet de computer niet echt langzaam maken maar wel goed beschermen tegen troep

Hoi shiney,
Ik gebruik 'ESET Smart Internet security' al paar jaar en nooit problemen had.
Succes...

Ikzelf gebruik "Avast internet security".

Deze werkt goed en heeft een automatische sandbox modus.

Ik gebruik AVG 2012 Free Edition (gratis) onder Vista op mn laptop, en op mn pc gebruik ik Microsoft Security Essentials (ook gratis)

je kan ook zoals ik de gratis versie van avast installeren, is superlicht van footprint en vertraagt je pc helemaal niet :thumb:
eset is ook zeer goed, maar toch is mijn advies om avast te gebruiken ;)

Ik gebruik zelf de gratis versie van avast, werkt als een trein wat ook prima werkt is eset smart inter security of gewoon nod32 (betaald)
Wat ik wel als advies kan geven gerbuik GEEN AVG. dit vertraagt je pc enorm.

Ook een goede is norman..

weet neit of ik hier een link mag delen dus doe het gewoon. (merk/hoor het wel als dit neit is toegestaan)

mocht je twijfelen of je virusscanner goed is kun je op onderstaande website 3 TEST virussen downloaden (LET OP!!! ZIJN GEEN ECHTE VIRUSSEN)

http://www.rexswain.com/eicar.html

hmm bedankt voor de tips! :D maar heeft iemand ook ervaring met Trend Micro Titanium die heb ik gratis 3 maanden gekregen bij me laptop en daarna wil ik hem wel kopen als het een goede product is.

Daar is ook helemaal niks mis mee.
Kleine installatie omdat het meeste via de cloud gaat, en prima antivirus.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan