Advies bij aankoop van PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

rikdenhartog7

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2013
Berichten
17
Hallo lezers,

Ik wil een game pc bouwen. en daarbij heb ik dit lijstje samen gesteld: http://tweakers.net/gallery/697031/inventaris/ en ik hoop dat jullie even kunnen kijken als het een goede build is. Mijn budget is ongeveer 1500-1600 euro.

De games die ik vooral met deze computer wil spelen zijn GTA-V, Battlefield 4, Starwars Battlefront en andere nieuwe games die gaan uitkomen.

Waarom ik voor het moederbord heb gekozen is dat ik wifi nodig heb. het is niet zo makkelijk om even een kabel te trekken

Als jullie nog tips of opmerkingen hebben op mijn lijstje hoor ik t Graag

Groetjes Rik
 
Laatst bewerkt:
Goi,

Welke games wil je vooral gaan spelen? en misschien je budget melden en dat lijstje komt van verschillende winkels af ik zou persoonlijk bij 1 winkel kopen.
 
Goi,

Hoi,

lk heb hem even bij 1 winkel voor je samengesteld daarbij heb ik even een betere voeding gezet en wat grotere ssd ga je hem zelf in elkaar zetten?
En voor de rest kan je de games die noemt prima spelen .monitor etc heb je nog?
 
Laatst bewerkt:
ik heb alles al heb alleen nog de computer nodig. Ik heb even lopen kijken maar het is nu een voeding van 620 watt is dat wel genoeg daarom had ik ook gekozen voor de voeding van 750 watt.
 
Hoi,

Ja hoor moet het goed kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht is een setje Powerline adapters beter als een moederbord met WiFi...dan hoef je geen kabel te trekken maar is je internet wel sneller als op WiFi...
Kun je ook met een goedkoper moederbord uit.
 
Hoi

Een beetje powerline is ook niet echt goedkoop maar is inderdaad wel sneller en nog opletten of ze op de zelfde groep zitten
 
Wellicht is een setje Powerline adapters beter als een moederbord met WiFi...dan hoef je geen kabel te trekken maar is je internet wel sneller als op WiFi...
Kun je ook met een goedkoper moederbord uit.

wij hebben thuis een ASUS RT-AC87U router staan. daar kan ik nu met mijn laptop al de volledige 15mb download snelheid uit halen. dus dan moet dat toch ook mogelijk zijn op het moederbord?
 
Hoi

Zou geen probleem moeten zijn maar we willen meestal altijd weer sneller
 
wij hebben thuis een ASUS RT-AC87U router staan. daar kan ik nu met mijn laptop al de volledige 15mb download snelheid uit halen. dus dan moet dat toch ook mogelijk zijn op het moederbord?
Dat hangt voor een flink deel af van de plaatsing van de laptop en de WiFi-antenne. Als de antenne niet buiten de kast geplaatst kan worden kan de snelheid nog wel eens tegenvallen...
Maar dat zul je vanzelf wel ondervinden, als er niet teveel beton en wapening tussen zit moet het wel lukken maar voor online gamen is de lag wel belangrijk, vandaar mijn opmerking over die powerline adapters ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan