advies digitale TV

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Berichten
2.170
Ik heb een prima TV, een sony Bravia. Sinds 8 maanden kijken we zgn. interactieve TV van KPN. Een grote ramp:

- zappen is traag, ongeveer 5-6 seconden
- afstandsbediening reageert traag of niet en al helemaal niet in een kleine hoek
- vaak storingen bij het bekijken van opnames of programma gemist
- ik krijg het niet voor elkaar om mijn eigen DVD recorder van Sony als opname medium te gebruiken.

Kortom, ik wil over. Een gewone CAI aansluiting lijkt me op zich het prettigst, maar dat vind ik wat zonde vanwege mijn HD-TV. Zijn er hier mensen met goede ervaringen op dit gebied? Ziggo is nog niet beschikbaar bij ons. Graag jullie reacties.
 
Waar kun je dan wel een cai aansluiting van krijgen? Bijvoorbeeld UPC?

Bekijk bij hen of je daar digitale tv kunt krijgen.
 
Waar kun je dan wel een cai aansluiting van krijgen? Bijvoorbeeld UPC?

Bekijk bij hen of je daar digitale tv kunt krijgen.

Ja UPC zou wel kunnen, maar ik heb behoefte aan ervaringen daarmee. Hoe werkt het t.a.v. de punten die ik in mijn vraag formuleerde? Als ik het UPC vraag krijg ik toch een voor hen wenselijk antwoord.... net als bij KPN.
 
Ik heb de overstap naar UPC gewaagd, ondanks de enorme tegoeden en kortingen die KPN bood toen ik op wilde zeggen.
Mijn eerste indruk na een week:
Zowel de hardware als de kwaliteit van KPN zijn speelgoed in vergelijking met UPC. Ik denk dat ik bij UPC iets meer betaal, maar wat een aangenaam verschil. De beeldkwaliteit is super, ook zonder HD. Ik heb nog geen storingen en het aanbod van 'on demand' is veel beter.
De tuner en remote die KPN levert is echt troep, in vergelijking met het degelijke maar toch zeer toonbare materiaal dat UPC heeft geleverd. Ik ben helemaal blij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan