Advies gaming PC - 1500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adelexi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 aug 2016
Hallo,

Mijn huidige gaming pc is aan vervanging toe na 5 jaar gebruik en vroeg me af of iemand verbeter punten of advies heeft op de gaming pc die ik wil gaan halen.
Hij is eigelijk puur voor gamen bedoelt, zal wel (denk ik?) aan de overkill kant zijn maar heb liever dat die een lange tijd meegaat zoals me vorige pc en wil der gerust wat voor uitgeven.

-CPU : Intel® Core i7-6700K, 4,0 GHz (4,2 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor
-CPU koeling: Cooler Master Hyper TX3 EVO
-MoBo : ASUS Z170 PRO GAMING, socket 1151
-Ram : Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 Memory
-GPU : GIGABYTE GeForce GTX 1070 G1 Gaming
-SSD : Samsung 850 EVO, 500 GB SSD
-Voeding : Cooler Master B600, 600 Watt voeding
-Behuizing : Zalman Z11 plus

Leek me een mooi ding zo na reviews van alles te hebben bekeken.
Bestel em denk ik bij alternate met assemblage omdat me niet echt een goed idee lijkt om me eigen pc bouw kunsten 1e keer te gaan proberen op een wat duurdere pc :d

Al het advies of verbeterpunten zijn welkom.

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Leuke setop maar ik zou voor het OS een M2 nvme-ssd pakken naast die 850 Evo en de voeding is zwaar overkill, zelfs met 600 Watt heb je ruim voldoende.

Leuke setop maar ik zou voor het OS een M2 nvme-ssd pakken naast die 850 Evo en de voeding is zwaar overkill, zelfs met 600 Watt heb je ruim voldoende.

Voeding aangepast op je advies.

De enigste M2 nvme-SSD die ik bij alternate zag was der 1 van 512 GB die 300 euro kost dat is me wat teveel geld erbij.
Want zou zeggen dat een 64GB ssd voor puur OS genoeg zou zijn.
Zie wel waarom je em adviseert, rete snel dat ding.

Edit:

Met 64GB zie ik der eigelijk helemaal geen die een stuk sneller zijn dan Samsung 850 EVO. op 128GB is alleen de leessnelheid een stuk sneller volgens mij van degene die ik zie.

Laatst bewerkt:
Ik vind er wel meer hoor: klik.....
Zelf heb ik deze, maar die is wellicht ook overkill.
Maar deze of de 256 Gb ervan zijn wellicht wel een optie..?
Een 64 Gb uitvoering is niet interessant, dat zit vol voor je er erg in hebt, ik zou minimaal een 128 Gb versie nemen en de 850 voor opslag, documenten etc. gebruiken, zo draait het bij mij ook, naar alle tevredenheid. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan