Advies gevraagd bij laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Untitled

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
1 nov 2007
Berichten
2
Hoi, mij computer is vorige week kapot gegaan en heb dus een nieuwe nodig. Maar ik wil nu een laptop aangezien ik volgend jaar ga studeren. Ik zal 'm vooral gebruiken voor internet, photoshop en af en toe een spelletje spelen.
Ik heb niet heel erg hoge eisen aangezien m'n vorige pc 8 jaar oud was en amper vernieuwd. Het budget ligt zo rond de 700-800 euro en is misschien nog een paar tientjes hoger te trekken.
Die laptop van de Aldi is helaas uitgesloten omdat m'n pa daar slechte ervaringen mee heeft.

Iemand suggesties :D
 
Voor dat geld kun je al een hele leuke laptop kopen,en het merk valt over te discuseren,ik heb mijn hart verpand aan Asus.
Maar als hij voor school is,zou ik niet een te groot beeldscherm nemen,een heleboel mensen die dit wel doen komen hier later op terug omdat het toch vrij onhandig is om een grote laptop mee te schouwen.
 
Bedankt voor je snelle antwoord. Heb al meer goede dingen gehoord over Asus, zal daar eens wat van opzoeken.

Vergeten erbij te melden, ik wil er ook graag films mee kijken :p Dus het liefst heb ik wel een wat groter scherm, dat sjouwwerk overleef ik wel.
 
Ik werk zelf al enkele jaren met Acer heb er tot nu toe 1 maal wat mee gehad de powerknop bleef hangen maar is netjes gerepareerd onder garantie,
Als je even over internet surft dan staan er vaak leuke aanbiedingen op.
Asus lijkt ook een probleemloos laptopje dus misschien zit daar ook wel een leuke aanbieding tussen.
Kijk ook even bij www.vergelijk.nl
 
Ik weet niet of je bij een office centre kunt kopen.
Die hebben nu een hele mooie aanbieding de acer travelmate TM5310-301g08mi
zonder btw € 389
 
Je kunt wel even een pasje van mij lenen:D
Maar even op internet neuzen geeft ook wel eens voldoening.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan