Advies gevraagd: foutmeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dela83

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 sep 2010
Goedemorgen,

Ik hoop dat er hier iemand is die mij mischien een beetje op weg kan helpen:confused:

Bij een script dat ik enige tijden gekocht heb krijg ik na het uploaden onderstaande foutmeldingen:

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/viewcam/domains/viewcammodel.com/public_html/config.php on line 22

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/viewcam/domains/viewcammodel.com/public_html/config.php on line 25

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/viewcam/domains/viewcammodel.com/public_html/config.php on line 28

Warning: mysql_fetch_assoc(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/viewcam/domains/viewcammodel.com/public_html/config.php on line 31

Waarschijnlijk moet er iets aangepast worden in onderstaande regels:
(het zal vast iets heel simpels zijn maar als beginneling is het een aardige puzzel)

$get_userdata = mysql_fetch_assoc($select_data);

$get_website = mysql_fetch_assoc($select_websitedata);

$get_menu = mysql_fetch_assoc($select_menu);

$get_tekst = mysql_fetch_assoc($select_tekst);

Alvast bedankt!

Heb je de benodigde database aangemaakt? Heb je er de juiste tabellen in, verbind je met de juiste username/wachtwoord?

Het lijkt erop dat alle queries gewoon falen, als dit je enige foutmeldingen zijn dan vermoed ik dat het verbinden met de database wel goed gaat maar de tabellen niet bestaan oid.

Overigens niet zo'n goed script als het daar niet even een nette foutmelding van geeft.

Bedankt voor je reactie er was inderdaad iets niet in orde met de tabellen.
En een goed script, tja wat kan je verwachten voor 20 euro;)

Niet veel inderdaad ;) Maar als het nu werkt is het in ieder geval iets.

Ik zou wel even kijken of het script wel veilig is overigens, voordat het straks je site onderuit haalt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan