Advies gevraagd:Internet+bellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fiona

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2001
Hallo,

Graag wilde ik jullie mening over het volgende:

Ik ben op zoek naar een passend abonnement voor internet + bellen.
Het is voor mijn schoonvader, hij is een gemiddelde beller, en gebruikt internet alleen voor email.
Op het moment heeft hij een belbasis abonnement bij KPN, en internet via telefoontikken.
Hoge snelheid is niet zo belangrijk.

Nu heb ik al verschillende abonnementen gevonden die beschikbaar zijn in het dorp, en die me wel geschikt lijken.

Hetnet instap surfen en bellen
KPN slim 500
@home internet soms + telefonie

Met welk abonnement ben ik het best uit, wat zijn jullie ervaringen?
Waar moet ik op letten ivm bijvoorbeeld extra kosten die niet genoemd worden.
Graag hoor ik jullie mening en advies hierover.

Alvast bedankt!

ik heb @home internet soms en tefonie VolopBellen 24 uur
kost me 35 euro als ik het goed heb tenzij ik 06 nr of 0900 etc ga bellen dan betaal ik bij
alle vaste nr zijn dan gratis :)

ik zou voor adsl gaan met internet + bellen en dat je dan de aansluiting bij kpn kan opzeggen zo dat je maar alleen een kleine 30 eurie betaalt en daarnaast niks meer voor je aansluiting.

hoor zulk soort verhalen uit de hoek van speedlinq ofzoiets. moet me er ook nog een keer in gaanv erdiepen

aansluiting bij kpn kan opzeggen

Zou ik niet doen,want als je ooit nog weer eens terug gaat moet je veel meer betalen op de boel weer aan te sluiten.Verder is Speedlinq wel goedkoop zolang het goed gaat.Kijk ook eens naar bijv tarief helpdesk,service etc.Het is niet alleen de prijs wat belangerijk is.

Bedankt voor de reacties tot nogtoe.
Ik heb zelf snel surfen en bellen van Hetnet,in combinatie met onbeperkt bellen van KPN, dat bevalt uitstekend.
Het eerste halfjaar betaal ik totaal 35 euro per maand.
Maar goed, ik gebruik het internet ook veel.
Is er nog iemand die ervaring heeft met slim 500?

Waarom kijk je niet op Breedbandwinkel?
Als je de postcode en het huisnummer invult, plus een maximum prijs, dan krijg je een overzicht van alle providers die op dat adres beschikbaar zijn.
Dan kun je nog beter een keus maken.

Laatst bewerkt:
Waarom kijk je niet op Breedbandwinkel?
Als je de postcode en het huisnummer invult, plus een maximum prijs, dan krijg je een overzicht van alle providers die op dat adres beschikbaar zijn.
Dan kun je nog beter een keus maken.

Dan wordt het tijd dat ze de boel een bijwerken,want er klopt niks meer van:evil:

ik heb van @home internet soms en volop bellen.
dit bevalt meer dan uitstekend.
en dat voor nog geen 35 eurie per maand

Marcel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan