hfoppen
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 15 nov 2000
Beste mensen,
ik zit al een tijdje tegen een nieuwe pc aan te hikken. Pas stond er een mooie in de folder van de OfficeCentre, maar toen was ik alweer te laat. Nu kreeg ik van de week een folder van een McDOS-partner door de deur, en daar staan ook wat mooie systemen in.
Wat zouden jullie adviseren?
De systemen: http://folder.mcdos.net/20090813/ (pagina 5). De amd valt voor mij al af, dus zit te kijken naar de nummers 3818i, 4818i, 5818i en de 6818i.
Wat doe ik met mijn systeem:
- Officezaken
- Internet/mail
- Videobewerking (Pinnacle Studio)
- Fotobewerking (Photoshop en dat soort pakketten)
- soms een dvd-tje kijken
- webdesign (m.n. van belang voor Photoshop)
Wat me ook leuk lijkt is om nog eens mijn keyboard aan te sluiten op de pc. Heb hiervoor een DMX-6Fire (al wat ouder), maar verder moet dat geen probleem zijn denk ik.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat het verschil is tussen een Intel Core 2 Quad en een Intel i7.
Maar ben benieuwd naar jullie reacties.
Alvast bedankt!
Herbert
ik zit al een tijdje tegen een nieuwe pc aan te hikken. Pas stond er een mooie in de folder van de OfficeCentre, maar toen was ik alweer te laat. Nu kreeg ik van de week een folder van een McDOS-partner door de deur, en daar staan ook wat mooie systemen in.
Wat zouden jullie adviseren?
De systemen: http://folder.mcdos.net/20090813/ (pagina 5). De amd valt voor mij al af, dus zit te kijken naar de nummers 3818i, 4818i, 5818i en de 6818i.
Wat doe ik met mijn systeem:
- Officezaken
- Internet/mail
- Videobewerking (Pinnacle Studio)
- Fotobewerking (Photoshop en dat soort pakketten)
- soms een dvd-tje kijken
- webdesign (m.n. van belang voor Photoshop)
Wat me ook leuk lijkt is om nog eens mijn keyboard aan te sluiten op de pc. Heb hiervoor een DMX-6Fire (al wat ouder), maar verder moet dat geen probleem zijn denk ik.
Ik weet eerlijk gezegd niet goed wat het verschil is tussen een Intel Core 2 Quad en een Intel i7.
Maar ben benieuwd naar jullie reacties.
Alvast bedankt!
Herbert