Hallo Allen,
Ik wil graag een netwerkschijf met de volgende mogelijkheden:
2x harde schijf 500 gig, met mirroring / raid.
Ftp Toegang, (moet dus ook van buitenaf te bereiken zijn via ip)
Voor ftp toegang moet er dus een netwerkkabel ingang zijn,
Usb ingang (om grotere bestanden snel over te zetten)
En als het kan usb poorten die je met geheugen kunt uitbreiden !
Een kennis van mij heeft een pc winkel, en die heeft het volgende apparaat voor mijn bestel: http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=NL%2FLayout&cid=1175237862540&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=6254068690B03
Deze heeft bijna alles wat ik wil, ehternet ingang voor netwerk kabel, ftp toegang, 2 slots voor harde schijfen, en 2 usb poorten voor xtra opslag (kun je bijv een usb stick op aansluiten).
Maar hij heeft helaas geen usb aansluiting om bestanden rechtstreeks op te zetten
Dus ik zoek eigenlijk hetzelfde apparaat, alleen waar ook een usb aansluiting op zit !
Weten jullie zo'n apparaat (liefst van linksys)
Mvg,
Mark
Ik wil graag een netwerkschijf met de volgende mogelijkheden:
2x harde schijf 500 gig, met mirroring / raid.
Ftp Toegang, (moet dus ook van buitenaf te bereiken zijn via ip)
Voor ftp toegang moet er dus een netwerkkabel ingang zijn,
Usb ingang (om grotere bestanden snel over te zetten)
En als het kan usb poorten die je met geheugen kunt uitbreiden !
Een kennis van mij heeft een pc winkel, en die heeft het volgende apparaat voor mijn bestel: http://www-nl.linksys.com/servlet/Satellite?c=L_Product_C2&childpagename=NL%2FLayout&cid=1175237862540&pagename=Linksys%2FCommon%2FVisitorWrapper&lid=6254068690B03
Deze heeft bijna alles wat ik wil, ehternet ingang voor netwerk kabel, ftp toegang, 2 slots voor harde schijfen, en 2 usb poorten voor xtra opslag (kun je bijv een usb stick op aansluiten).
Maar hij heeft helaas geen usb aansluiting om bestanden rechtstreeks op te zetten

Dus ik zoek eigenlijk hetzelfde apparaat, alleen waar ook een usb aansluiting op zit !
Weten jullie zo'n apparaat (liefst van linksys)
Mvg,
Mark