Advies gevraagd: televisie en soundbar kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Prodejojo

Gebruiker
Lid geworden
8 jan 2015
Hey,
Ik was van plan om de sony kdl-40w605b te kopen (voor mijn slaapkamer), wat ik wil vragen is, is dit een goede tv om een beetje mee te gamen op een xbox. Ik heb gezien dat hij maar 29ms input lag had, maar weten jullie een ander alternatief of is deze tv gewoon perfect. Mijn prijs is echt maximaal 400 euro want ik heb niet zo veel centjes...
Zeg het ook als je ervaring met de tv hebt en of je hem aanbeveelt a.u.b....
Kunnen jullie dan een soundbar zoeken onder de 80 euro?

Ik hoop dat jullie me hiermee verder kunnen helpen :thumb: ik hoop dat er veel mensen reageren, want hoe meer, hoe beter ik weet of ik een goede keus maak:P.

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je zelf al het een en ander gezocht? Is makkelijk gezegd om een ander het werk voor je te laten doen.

Heb je al bij de mediamarkt gekeken daar loopt de btw voordeel actie nog tot zondag 22.00 uur.

---> link

en hier kan je wat reviews lezen over de tv die jij voorstelde ---> link

Oke, maar ik weet heus wel hoe en waar ik het moet kopen, ik was namelijk meer opzoek naar een ander alternatief of zo....

En het is wel heel leuk bedacht die actie maar deze tv verkopen ze niet eens joh. Ze hebben hem alleen in 60 inch...:confused:

Laatst bewerkt door een moderator:
Het is eigenlijk de beste tv die je voor die prijs kan krijgen. Ik zie zelf niet echt alternatieven.

Laatst bewerkt:
Ik heb je topics over de televisie en de soundbar even samengevoegd :) het gaat uiteindelijk om één onderwerp. Succes met het maken van je keuze!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan