Hij heeft nu een Medion laptop van 18,4 inch, maar Medion is moeilijk aan het doen met de garantie, ze proberen de laptop buiten de garantie te werken. Een fan is stuk, loopt aan, dus zodra de laptop het heet krijgt, dan gaat de laptop uit.
Medion is dus exit qua service, maar volgende week zal ik even hard ingrijpen, want dit kan niet.
Ondertussen kijkt hij verder naar een andere laptop, kwam bij toeval op een aanbieding van Acer uit, maar heb hem dat afgeraden.
Hij wil een goede laptop van 17,3 inch, dus een 2de generatie i3 , i5 of i7 met LED scherm.
De 444,- euro is natuurlijk een leuke prijs, maar ik denk dat hij tot maximaal ongeveer 600,- euro wil gaan, in ieder geval met een 17,3 inch LED scherm.
Ik voel de vraag al komen, wat doet hij ermee?
Surfen, filmpjes kijken, e-mail bekijken en versturen, semi professionele foto's bekijken die hij zelf gemaakt heeft, hij zou mogelijk video willen gaan bewerken, maar dat heb ik al jaren geleden gehoord.
Van wat ik begrepen heb:
Een i3 second generatie is een basis model voor eenvoudig gebruik.
Een i5 second generatie is een midden model voor gemiddeld gebruik.
Een i7 second generatie is een top model voor zwaar gebruik, ik denk dan meer aan zeer grafische programma's en gamers.
Klopt het een beetje wat ik zeg?
Edit:
Lokatie op voorkeur: Haarlem, Beverwijk, Amsterdam, en directe omgeving, maar dat zit al in de driehoek.