Advies gevraagd voor nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jwsp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jan 2011
Berichten
4
Hallo,

Ik ben opzoek naar een naar een nieuwe laptop, onderen andere omdat de huidige laptop 18,3 inch is en ook omdat die niet meer 100% loopt

Ik heb het liefst:
- 15.6 inch laptop (omdat die makkelijk meeneembaar moet zijn met reizen en ook bruikbaar moet zijn in de trein)
- ram: liefst 8 gb
- snelle processor
- minimaal 320 gb hardeschijf, liefst groter
- Redelijk goede videokaart (zal gewaardeerd worden als spellen zoals bf3 en de nieuwe borderlands 2 erop kunnen worden gedraaid)
- budget is ongeveer tot rond de 750 euro's.

Deze heb ik tot nu al gevonden
http://www.4launch.nl/shop/product/1...-750gb/beslist
http://www.vergelijk.nl/notebook/ace...mn/specs.rhtml

Dus mijn vraag is of iemand nog tips, advies, andere laptops heeft die hij/zij me misschien aanraad?

Mvg
J.W.
 
Allereerst: je linkjes doen het niet.

Advies: merken om te ontwijken zijn Packard Bell & Acer vanwege de bouwkwaliteit. Merken die weer aan te raden zijn (lees betere bouwkwaliteit hebben): Lenevo, Toshiba, MSI, Asus, Samsung, Sony en natuurlijk Apple (maar die ligt denk ik samen met Samsung & Sony buiten het budget).

Ik heb op tweakers even snel een filtertje toegepast, zodat je een beetje een idee hebt tussen welke modellen je dan gaat kunnen kiezen met 8 GB werkgeheugen & een i5 of i7 processor (intel heeft momenteel nog steeds de beste laptopprocessors, meest krachtig & minder warm dan AMD): klikkerdeklik

EDIT: van dat lijstje is deze HP het krachtigste qua games: klik en daar zit een mooie i7 in, maar misschien dat je andere modellen ook mooi vindt. Vanaf een i5 heb jij denk ik wel genoeg power ;)
 
Laatst bewerkt:
De nieuwe Dell Inspiron SE laptops voldoen aan al je wensen, maar de batterij is wel vrij klein.
 
Houdt wel rekening mee dat de dv6 en dv7 erg warm worden,
en eigenlijk dus niet echt aan te raden zijn voor zwaar gebruik zoals veeleisende games...
 
Houdt wel rekening mee dat de dv6 en dv7 erg warm worden,
en eigenlijk dus niet echt aan te raden zijn voor zwaar gebruik zoals veeleisende games...

hmm ja dat had ik met mijn oude laptop ook (een acer) maar is er dan niks aan te doen aan die warmte? want qwau specs ziet die laptop er wel nice uit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan