Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Hallo

wie kan mij goed advies gegeven.
ik heb op dit moment een pc die nu 7 jaar oud is en die vol zit en erg traag is.
nu wil ik graag een nieuwe kopen maar heb er totaal geen verstand van.

ik wil er graag op kunnen internetten wat foto`s op kunnen slaan
mijn dochter van 7 wil graag spelletjes kunnen spelen vanaf een cd of dvd (dvd heb ik nu niet) en ik wil graag microsoft office erop kunnen zetten . het belangrijkste is eigenlijk dat hij niet zo traag is.
wie kan mij een goed advies geven over wat ik het beste kan kopen.

tips waar ik hem het beste kan kopen zijn ook welkom

gr jozien

ik wil geen imac

mijn budget ligt zo tussen de 3 en 400 euro

Mod edit

@maarten2001:Ik heb jou berichten verwijderd.Het is niet de hulp cq reactie die gevraagd wordt door de ts.Als je geen hulp kan bieden in een topic graag dan uit dat topic blijven. end mod edit

@Carina1:wat is de bedoeling van je vraag?Moet er een zelfbouw systeem komen?Zo ja dan kan wellicht onderstaand lijstje een hulpmiddel zijn.Zo kan je aangeven wat er wel of niet nodig is.Aan de hand daarvan kan een mede-lid wellicht iets samenstellen voor je.Of zoek je naar een compleet kant en klaar systeem??

Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

Randapparatuur
Heb je zelf al onderdelen op het oog of in huis, vermeld die dan ook
Moet er bij het systeem ook nieuwe randapparatuur? Denk aan: Muis/Toetsenbord/Speakers/Monitor.

Heb je verder nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

Laatst bewerkt:
Wat een vragen

Ik wil graag een compleet systeem, maar de monitor en het toetsenbord heb ik al.

om zo`n pc zelf samen te stellen zou ik niet weten hoe ik dat moet doen en waar ik dan moet zijn
mijn buddet ligt zo ongeveer rond de 400 euro.

en mijn wensen zijn.

internetten-emaile- spelleltjes spelen vanaf een cd of dvd foto`s op kunnen slaan muziek downloaden word gebruiken.

stilte is enigsinds belangrijk

ik heb xp maar heb liever dat dat er al op zit office heb ik zelf en kan dat ook wel zelf erop zetten

het gaat dus eigenlijk alleen maar om die kast die het dan wel meteen doet als ik hem aan zet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan