Advies gevraagd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robertusje

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 nov 2007
Omdat wij regelmatig op fietsvakanties gaan en ik routes maak op routeyou.nl voelde ik er voor om een kleine laptop om mee te nemen.
Ik heb wel 2 Samsung tablets maar daar kun je geen routes mee maken of veranderen, routeyou kan dat nog niet. Mijn eigen laptop is eigenlijk net iets te groot om in de fietstassen mee te nemen.
Ik zag bij ons op het prikbord de volgende advertentie en ik zou willen vragen of er iemand is die me kan adviseren of dit een beetje goede kwaliteit zou zijn.
Ik ga hem dus alleen gebruiken op fietsvakantie om fietsroutes te maken, facebook, email en een filmpje bekijken dus ik wil er ook niet teveel voor betalen.
Benieuwd naar reacties en bij voorbaat bedankt.

dat zijn 10.1 inch "laptops"
Daar is niets mis mee, alleen het scherm is klein,maar dat wilde je graag.
Hier staan er nog een paar, nieuwe.
Verschillende kun je ook als tablet gebruiken.

Twijfel je een beetje, zoek dan uit wat je wilt en als je die van je link interessant vind, ga er naar toe en probeer hem uit met je software.

Ja dat kan maar dat is iets anders dan routes maken door Europa voor de fietsnavigatie.

Idd. ik heb ook een Garmin maar we gaan steeds verder van mijn vraag af.

Bedankt voor je reactie @kostenzer
Ik heb geen interesse in een nieuwe want ik wil er niet teveel aan uitgeven. Ik heb echter geen ervaring met een Acer en weet ook niet zoveel wat de specs inhouden voor zo'n kleine laptop. Ik was er eigenlijk een beetje van uit gegaan dat het zou gaan met mijn tablets maar helaas dat gaat niet. Dus vandaar keek ik zomaar eens rond voor een kleine laptop ivm. ruimte en gewicht in de fietsbagage en waarmee ik toch een route opnieuw kan of veranderen als het nodig is en hem dan downloaden op mijn Garmin.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan