Advies? Hardeschijf-Western Digital

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wastef

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2010
Ik wil binnenkort de volgende HDD als Main Drive hebben, dus C:/Windows Schijf.
Mijn vraag hierbij is natuurlijk, is de harde schijf snel? voor een besturing systeem.

Op het moment heb ik een 120 GB 5200 RPM.
De een die ik ga aanschaffen is 500 GB 7200 RPM.

1.Kortom is het verstandig om deze hardeschijf die ik wil aanschaffen, als besturing systeem te zetten?

2.En is het ook nog verstandig om deze Hardeschijf aan te kopen als ik winst in snelheid wil hebben dan mijn oude schijf?

http://www.mycom.nl/Product/Opslag-Harde-Schijf/Western-Digital-500GB-Caviar-Blue/1082378

Er zal sowieso snelheidswinst zijn, omdat je van 5400RPM, naar 7.200rpm gaat. (In games wil dit ook nog wel eens beter gaan).

Dus ja, de hardeschijf is snel genoeg om dingen op te zetten. (Welke schijf is dat niet eigenlijk..)

Er zal sowieso snelheidswinst zijn, omdat je van 5400RPM, naar 7.200rpm gaat. (In games wil dit ook nog wel eens beter gaan).

Dus ja, de hardeschijf is snel genoeg om dingen op te zetten. (Welke schijf is dat niet eigenlijk..)

Ja, eigenlijk wou ik gewoon weten of ik op het goede weg zat. Er kunnen toch wel nog betere schijven zijn, met minder lees/zoek tijd.

Maar je hebt gelijk, in de tijd van nu kun je de harde schijven niet meer sorteren in snelheid.

--

Als iemand nog iets wil adviseren?. Graag!.

Ik vind de schijf die je liet zien, (voor mijn doen, en veeleisend ben ik niet), al wel redelijk snel.

Niks mis mee, of je echt voor het oog snelheidsverbetering ziet das vraag 2 maar je zult zeker een verbeterde overall snelheid behalen.

Nette prijs en voorlopig weer ruimte genoeg om wat op te zetten.

grtjs jjw

Gewoon kopen. Sneller dan die 120 gb, en dus meer opslag.:thumb:
ik zeg doen:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan