mariannevanh
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 14 dec 2004
Onlangs vroeg ik hier om advies voor de aanschaf van een laptop (en een docking station).
Ik dacht dat ik mijn keuze had gemaakt, maar nu kan de leverancier 'm niet leveren.
Het gaat om een HP Probook 450 G8 i7-16GB-512ssd.
Is dit een goede keuze? Waar kan ik 'm kopen?
In het kort mijn situatie:
De laptop wil ik uiteraard kunnen meenemen. Eenmaal thuisgekomen wil ik de laptop met een kleine handeling aansluiten op de docking station, waaraan toetsenbord, muis, monitor en ethernet zijn verbonden. Ook heb ik een (en straks meer) desktop PC('s) die ik als fileserver(s) in gebruik heb. Deze is met een switch aangesloten op dezelfde monitor monitor, muis en toetsenbord.
Ik zie uit naar jullie advies.
Vriendelijke groet,
Marianne
Ik dacht dat ik mijn keuze had gemaakt, maar nu kan de leverancier 'm niet leveren.
Het gaat om een HP Probook 450 G8 i7-16GB-512ssd.
Is dit een goede keuze? Waar kan ik 'm kopen?
In het kort mijn situatie:
De laptop wil ik uiteraard kunnen meenemen. Eenmaal thuisgekomen wil ik de laptop met een kleine handeling aansluiten op de docking station, waaraan toetsenbord, muis, monitor en ethernet zijn verbonden. Ook heb ik een (en straks meer) desktop PC('s) die ik als fileserver(s) in gebruik heb. Deze is met een switch aangesloten op dezelfde monitor monitor, muis en toetsenbord.
Ik zie uit naar jullie advies.
Vriendelijke groet,
Marianne