Advies laptop kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milltjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2009
Hallo,

Ik ben een student en ben op zoek naar een laptop die geschikt voor me is. Ik heb er zelf niet veel verstand van, maar ik weet wel dat ik vrij weinig bijzonders erop hoef te hebben. Tekstverwerker en internet natuurlijk en het zou fijn als er dvd's op kunnen worden afgespeeld. Ook is het handig als hij niet te zwaar is maar dat vind ik niet het belangrijkst!
Ik wil het liefst zo min mogelijk uitgeven, zo rond de 400 euro. En ik wil wel de normale afmetingen en niet zo'n 'hip' klein laptopje;)
Ik vroeg mij af of iemand me hiermee kan helpen, want ik heb zelf echt geen id!
Alvast bedankt!:)

Groetjes Millie

Hoi,
Welkom op Helpmij,

Het is misschien wat boven je budget maar deze lijkt mij een prima optie voor je.

Modag

Ik weet niet of je iets aan deze info hebt, maar is dit een redelijke laptop voor mij?

Acer aspire
Processor Intel celeron 560
Scherm 15,4" crystalbrite breedbeeld
Geheugen 1GB DDR2
3GB voor 49,- euro !
Hardeschijf 120GB
Aansluitingen usb 2.0 / vga
Videokaart 256mb Intel Gma shared
DVD DVD brander
Internet/lan Wired & Wireless lan
Software
Windows Vista basic
Acer software suite
1 jaar fabrieksgarantie

€ 399,-

En ik heb er nog 1 gevonden, of is het allebei niets? Iig bedankt voor je tip, maar ik wil het eigenlijk in de winkel kopen, want dan kan ik ook weer terug als er iets is, snap je? Deze beide zijn van een winkel.

MSI WIND netbook
Processor Intel Atom 1.6ghz
Scherm 10" led lcd
Geheugen 2GB DDR2
Hardeschijf 160GB
Aansluitingen usb /VGA
Videokaart intel x900 GMA
Extra's webcam
Extra's cardreader
Internet Wired & Wireless lan
Software

Windows XP home
2 jaar garantie

Hoi,

Ik ben zelf niet zo te spreken over Acer, en qua processor is deze stukken minder als onze opties ik zou het in ieder geval niet doen .
En de tweede is een kleintje en die wou je toch niet.

En onze opties hebben ook winkels hoor.
Modag

Laatst bewerkt:
Hoi,

Niks te danken ,maar onze opties heeft ook winkels hoor.

Modag

Lachen hoor, zeg ik duidelijk neem geen Celeron of Sempron en hij/zij komt met een laptop met een Celeron :p

Sorry, moest ik even kwijt.
Persoonlijk zou ik zeker voor de ASUS gaan. Deze maken de betere laptops !!:thumb:

Let er op dat je op de MSI Wind netbook (mini laptop) geen DVD's kunt afspelen/branden. Er is geen optische drive aanwezig....

Lachen hoor, zeg ik duidelijk neem geen Celeron of Sempron en hij/zij komt met een laptop met een Celeron :p

Sorry, moest ik even kwijt.
Persoonlijk zou ik zeker voor de ASUS gaan. Deze maken de betere laptops !!:thumb:

Volledig mee eens.
Voor een beetje instap notebook betaal je meer dan 400 euro als je een gewoon scherm wilt hebben, en deze Asus is inderdaad zo'n model.
En ja, HP en Asus maken over het algemeen de betere laptops, zeer te spreken over deze merken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan