Advies laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

ginojo

Gebruiker
Lid geworden
7 sep 2010
hallo allemaal,

Ik ben bijna jarig :d en zat eens een beetje rond te surfen om iets te verzinnen voor mijn verjaardag op mijn trage desktop... :confused: Maar nu heb ik op 1 of ander manier mijn ouders zover om me een laptop te geven als ik ook een gedeelte van de prijs mee betaal. Ik heb dus deze latop gevonden. Ik had er al eerder een oogje op, maar nu dek ik dat ik deze ga nemen. Hij lijkt mij heel vet! en omdat het mijn eerste laptop is heb ik nog niet heel hoge eisen. Het werkgeheugen is al veel sneller als mijn trage desktop dus dat vind ik voldoende. :P Ik heb ook al een lijst samengesteld en met alle dingen erop en eraan die ik nodig heb kwam ik op €604,-...
Hebben jullie tips en/of opmerkingen?
Ik hoor ze super graag... Ik zal hem zowieso niet op mn verjaardag krijgen aangezien die over 2 weken is en dell waarschijnlijk niet zo snel leverd...

Alvast bedankt voor jullie reacties...
Ginojo

hoi,
het ziet er wel leuk uit maar voor het zelfde geld heb je een laptop met de dubbele specs,
en ja dat touchscreen lijkt leuk maar volgens mij valt dat wel mee uiteindelijk, het kan geen toetsenbord vervangen
dus het blijft wel je eigen keuze maar dat je maar in je achterhoofd houdt dat je voor dat schermpje alleen maar 200/300 euro betaald

en trouwens wat wil je ermee doen?
trouwens al je echt richting een tablet wil koop dan wel een apparaat wet echt een tablet is,
bv een Android Tablet dan heb je nog wat apps en al die zooi om je heen :P

Laatst bewerkt:
Als je voor een tablet gaat, raad ik je een iPad aan... Want dit is bijna een tablet.

Maar inderdaad wat wil je er voornamelijk mee doen?
Zelf heb ik het idee dat de rand van het scherm snel kapot gaat....

Het doeleinde is gwn prive gebruik... beetje php programmeren en zware programmas zoals itunes en bittorrent blijven gwn op de desktop. Dus niet heel erg zwaar... en ik vond dit juist zo handig omdat je dan ook een egt toetsenbord erbij heb. En de beeldkwaliteit. Die schijnt ook goed te zijn.

hmmm ik heb deze ook al eens bekeken en kwam erachter dat dit niet echt snel is.
Je gaat er spijt van krijgen.
Voor een tablet zou ik dan naar de ipad gaan.
Scherm is net zo groot.
En voor het geld kocht ik een echte laptop.
Die 600 euro daar kun je een leuke laptop van kopen die voor jou meer dan voldoende is.
Kijk maar eens bij samsung, asus .....
Niet bij acer kijken, die is de laatste tijd niet meer je van het.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan