hallo allemaal,
Ik ben bijna jarig :d en zat eens een beetje rond te surfen om iets te verzinnen voor mijn verjaardag op mijn trage desktop...
Maar nu heb ik op 1 of ander manier mijn ouders zover om me een laptop te geven als ik ook een gedeelte van de prijs mee betaal. Ik heb dus deze latop gevonden. Ik had er al eerder een oogje op, maar nu dek ik dat ik deze ga nemen. Hij lijkt mij heel vet! en omdat het mijn eerste laptop is heb ik nog niet heel hoge eisen. Het werkgeheugen is al veel sneller als mijn trage desktop dus dat vind ik voldoende.
Ik heb ook al een lijst samengesteld en met alle dingen erop en eraan die ik nodig heb kwam ik op €604,-...
Hebben jullie tips en/of opmerkingen?
Ik hoor ze super graag... Ik zal hem zowieso niet op mn verjaardag krijgen aangezien die over 2 weken is en dell waarschijnlijk niet zo snel leverd...
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Ginojo
Ik ben bijna jarig :d en zat eens een beetje rond te surfen om iets te verzinnen voor mijn verjaardag op mijn trage desktop...

Hebben jullie tips en/of opmerkingen?
Ik hoor ze super graag... Ik zal hem zowieso niet op mn verjaardag krijgen aangezien die over 2 weken is en dell waarschijnlijk niet zo snel leverd...
Alvast bedankt voor jullie reacties...
Ginojo