advies: losse mp3 speler of telefoon met mp3 speler?

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramsel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
ben aan het kijken wat er allemaal mogelijk is en zou graag wat advies krijgen om mij te helpen tot een juiste keuze te komen.

Wil graag mp3's luisteren, heb in het verleden een goedkope mp3 speler gekocht met vaste batterij. deze batterij was echter altijd al na een uur leeg. dus ik heb slechte ervaringen met mp3 spelers waar een vaste batterij in zit.

nu leek het me sowieso wel handig als ik mp3's op mijn telefoon kon luisteren, hoef ik geen 2 apparaten in mijn zak te hebben. mijn vraag is, raden jullie dit uberhaupt aan of is de batterij van een telefoon al helemaal niet bedoelt om mp3's af te spelen?

las namelijk over de nokia 6300..goede telefoon maar erg slechte batterij.

dus, mp3 speler of telefoon met mp3 speler. en zo ja enig advies welke...wel de goedkopere telefoons had ik in gedachten.

zie namelijk nergens staan bij telefoon reviews hoelang de batterij meegaat als je er mp3's mee luisterd.

dus als er dan staat dat ik 5 uur kan bellen, kan ik 5 uur mp3 luister, of een cominatie van 5 uur bellen en mp3 luisteren

waarschijnlijk wel maar het kan ook iets vershillen omdat mp3 de speaker meer belasten (misschien) en omdat de antenne buiten gebruik is maar het zal ongeveer kloppen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan