Advies M.B.T. geluidsset

Status
Niet open voor verdere reacties.

SnowLeopard

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2011
Goedemorgen, :)

Ik wil een nieuwe speaker set aanschaffen, hopelijk kunnen jullie me helpen om een goede set te vinden.

Waarvoor gebruik ik de speakers:

Games
Films
Muziek

Budget:€100-250 +/-

bijvoorbaad dank,

mvg Snowleopard, :p

moet het surround zijn? ik ben zelf helemaal weg van een echte versterker met goede speakers, dan voel je de bassen echt ook in je maag ;)

Ik heb zelf een altec lansing setje naar volle tevredenheid.
Mooie alternatieven zijn de logitech Zserie en de Harman Kardon, of de duurdere serie van Creative.

Topic verplaatst van hardware/geluidskaarten---->Luidsprekers / Koptelefoons / Microfoons.

Succes met je vraag.

moet het surround zijn? ik ben zelf helemaal weg van een echte versterker met goede speakers, dan voel je de bassen echt ook in je maag ;)

Ten eerste hartelijk dank voor je reactie, Wat houd surround nou eigenlijk precies in?
Er moet inderdaad wel een goede Bass bij zitten. En zo'n apart paneeltje waarmee ik het geluid en de bas vanaf mijn bureau kan regelen.

Ten eerste hartelijk dank voor je reactie, Wat houd surround nou eigenlijk precies in?
Er moet inderdaad wel een goede Bass bij zitten. En zo'n apart paneeltje waarmee ik het geluid en de bas vanaf mijn bureau kan regelen.

Dan zou ik voor de Logitech Zserie gaan kijken.
Info over surround bij wikipedia

ik wil wel surround hebben en het zal een 2.1 moeten zijn.

hoi..

Bovenstaand kan niet samen.Je kunt niet een 2.1 set en dan surround hebben.Dan zal je naar een 5.1 moeten gaan

2.1 is al genoemd als surround ;), het is echter stereo, surround is om je heen. bijvoorbeeld je in spellen auto's van achter aan hoort komen racen.

Allereerst weer bedankt voor jullie reacties en uitleg :)
Surround hoeft dan niet perse :P als het maar een 2.1 setje is, omdat ik een vrij kleine kamer heb waar veel speakers toch niet echt nodig zijn zat ik te denken aan dit setje http://tweakers.net/pricewatch/263412/logitech-speaker-system-z623.html#tab:prices maar vind de boxjes niet zo heel mooi maar ik heb er wel over gelezen dat er goed geluid uit komt. Is er ook een vergelijkbaar setje en ik zou ook fijn zijn als ik de boxjes kan ophangen.

ik ben erg te spreken over mijn 7.1 surround set van creative, erg goed geluid en heb em al 4 jaar, ik heb ook geen grote kamer maar surround is toch een leuke ervaring als je veel aan het gamen bent of veel films kijkt.

Ja maar ik vind het niks om allemaal kabels weg te werken. ;) en draadloos is te duur denk ik en werkt ook niet goed.

tja, die kabels liggen idd door mijn kamer. het was ovigerens wel een koopje :P, nu naar 4 jaar begint ook het volume / bass paneeltje een beetje te falen, die volume knop is lastig in te stellen omdat hij steeds ietsje terugdraait. maar het is helemaal geen probleem, want het is echt maar heel klein afwijking'kje. :P
wel heb ik ze onder het laminaat :P die kabeltjes

Laatst bewerkt:
@Roy3b: deze toevallig?Ik heb er ook een beetje last van.
Creative-T7700-remote.jpg

ja die :D
asl ik het volume perfect wil zetten wordt ik er helemaal gek door, maar je windows volume lager zetten dan is die wat percieser.

Laatst bewerkt:
En nu weer even on-topic :P ik denk toch dat ik voor deze ga
1282740221.png
maar kun je die boxjes ook ophangen en welke setjes zijn nog meer goed want ik wil zoiezo geen speakers die al een paar jaar gelden op de markt zijn gebracht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan