Advies mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

koen100

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2009
Hallo,
Ik heb ontzettend veel films gedownload, maar ik ervaar veel problemen bij het branden, waardoor ondertitels en geluid vaak ontbreken. Ik wil de films op een mediaplayer kunnen opslaan om ze vervolgens op elke willekeurige tv af te spelen. Dus geen branden meer.
De mediaplayer heeft bij voorkeur een hdmi en een vga/audio aansluiting. Ik stel geen hoge eisen aan HD of iets dergelijks. Prijs ( liefst zo goedkoop mogelijk) is belangrijk. Wie heeft ervaring met mediaplayers en kan mij adviseren. Alvast bedankt.
M.vr.gr.
Koen

Media Players zijn er in allerlei soorten, maten en prijsklassen.
Het goedkoopst zijn de players zonder ingebouwde hard-disk.
Als je dan de mappen op je PC waar de films in staan deelt en de mediaplayer bedraad in je netwerk opneemt kunnen die allemaal worden afgespeeld.

Zelf heb ik in de woonkamer een vrij prijzige AC Ryan staan met 2TB intern en die is werkelijk perfect.
Daarnaast gebruik ik op zolder een goedkope Asus van momenteel 75 euro die alles speelt dat er in m'n netwerk is gedeeld:
http://www.mediaplayeraanbieding.nl/asus-mediaplayer/36-asus-oplay-hdp-r1-aanbieding.html

Beide players worden met HDMI op de TV aangesloten.

Laatst bewerkt:
Woutertju88, dank voor je reactie! Vga wil ik omdat mijn flatscreen in de woonkamer nog uit de prehistorie komt en geen hdmi heeft. Is geen vereiste hoor, maar zou wel fijn zijn. Ik zal de mediaplayer namelijk ook veel meenemen naar vrienden en daar films kijken. zij hebben wel HDMI. Hoe zit het met het aansluiten een externe harde schijf op de mediaplayer. Ik heb er een van 500GB. Is dat een probleem? Ik heb dan geen intern geheugen op de mediaplayer nodig,dus kan ik op de kosten besparen?! Ik hoor het graag. Gr. Koen

Demoor, ook bedankt voor je reactie. Ik heb een reactie hierboven geplaatst. Wellicht dat jij hier ook reactie op kunt geven?! Thanx. Gr. Koen

Een media player met een VGA aansluiting zul je denk ik inderdaad niet vinden.
Het aansluiten van een 500GB externe HD is geen enkel probleem bij de Asus die ik noemde want er zit 2x USB 2.0 op.

Edmoor, wederom dank voor de reactie. Ik denk dat het de asus gaat worden. Gr. Koen

Voor die prijs is het een prima speler.
Ik kocht hem enkele maanden geleden voor 69 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan