Advies nieuwe aankoop laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

hummingbirdss

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 aug 2009
Hallo, ik wil graag wat advies inwinnen voordat ik een nieuwe laptop koop. Ik heb op Internet gekeken en ben wat wijzer geworden maar dacht dat het misschien handiger is om via een forum nog meer informatie te krijgen.

Ik wil graag een laptop kopen waarbij ik ongeveer 500 – 700 euro wil uitgeven. Waar wil ik mijn laptop voor gebruiken? Word, Excell, Outlook, grafische programma’s (photoshop, quark) en Internet (muziek en films downloaden). Tevens heb ik niet de intentie mijn laptop als het ware ‘mobiel’ te gebruiken maar een WIFI verbinding is wel heel erg handig. Waar moet ik op letten bij m’n aankoop? Absolute do’s and don’ts? Ik hoop dat jullie mij kunnen adviseren.

ik zou zelf in ieder geval niet een pacard bell kopen als ik jou was zou ik voor een hp of een acer gaan en ik denk dat in jouwn geval snelheid wel belangerijk is en miss wat geheugen ik weet niet hoe je daar zelf over denkt :confused:

laptop informatie

Kijk eens op www.laptopshop.nl daar kun je vergelijkingen doen. Je wordt er altijd wijzer van.Ik persoonlijk vind dat Toshiba goed uit de vergelijking komt, hij schijnt ook betrouwbaar te zijn.Graag meerdere reacties hierop gewenst.
veel succes.

Laatst bewerkt:
Ik zou als ik jou was in ieder geval een laptop met ongeveer 250 gig harde schijf nemen.
in verband met dat je films en muziek gaat downloaden en die zal je waarschijnlijk niet elke keer weg willen gooien als je ze he bekeken. En voor photoshop heb je wel wat inter geheugen en een redelijke videokaart nodig de 9 serie van Nvidea zal wel voldoende zijn.
Ongeveer 2gig inter geheugen.(Maar dat ligt ook an het OS wat je draait)

Bedankt voor de reacties.. Ik heb wel slechte ervaringen met HP en Dell (batterijen) dus ik zal niet snel opnieuw een van die 2 aanschaffen.
Mijn intentie is wel om de films op cd te branden ivm geheugen en snelheid van m'n laptop. Ik heb nog nooit een videokaart aangeschaft voor m'n laptop dus ik neem aan dat dat voor bewegende beelden zijn?
Ik ga zo even op de website van laptopshop kijken, nog een specifieke type die aan te raden is? Ikzelf zat aan een Sony Vaio te denken... aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan