Advies nieuwe PC compleet budget 700-1000 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

livin

Gebruiker
Lid geworden
18 aug 2010
Hoi,

Ik ben op zoek naar een nieuwe PC en vraag wat advies.
Het moet een compleet systeem zijn dus incl. windows 7 en monitor.
Ik speel af en toe games dus dat moet ie wel kunnen.
Verder alleen simpele dingen(surfen, foto's/videos opslaan etc)
Monitor iig 22 inch(groter is beter)
De bedoeling is ong. 1000 euro uit te geven( liever minder)
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen.

Op dit moment heb ik een Fujitsu Siemens Scaleo Pi met Intel dual core, 500 gb hd, nvidia geforce 7300, windows XP. Is nu ong. 3 jaar oud. Wil wat nieuwers en uiteraard ook beter vooral de videokaart.

Op dit moment heb ik een Fujitsu Siemens Scaleo Pi met Intel dual core, 500 gb hd, nvidia geforce 7300, windows XP. Is nu ong. 3 jaar oud. Wil wat nieuwers en uiteraard ook beter vooral de videokaart.

Hoi!

Wat voor dual core precies en welke voeding zit er in die pc? Merk en type.

Misschien ben je al klaar met alleen een nieuwe videokaart, scheelt een hoop centjes!

Geheugen, Processor en Videokaart zijn een beetje overkill, maar dan kun je er wel tenminste lang mee voouit :)
Klik hier voor de pc

Dit is in elk geval beter dan een Acer... Ik had een acer en die heb ik 5 maanden gehad en hij is 3 keer stuk geweest en alle keren een maand kwijt :( .

Hoi!

Wat voor dual core precies en welke voeding zit er in die pc? Merk en type.

Misschien ben je al klaar met alleen een nieuwe videokaart, scheelt een hoop centjes!

Was toen zo'n beetje de eerste generatie geloof ik . dual core is het enige dat ik weet. Voeding heb ik geen idee

Geheugen, Processor en Videokaart zijn een beetje overkill, maar dan kun je er wel tenminste lang mee voouit :)
Klik hier voor de pc

Dit is in elk geval beter dan een Acer... Ik had een acer en die heb ik 5 maanden gehad en hij is 3 keer stuk geweest en alle keren een maand kwijt :( .

Mooi systeempje, misschien net iets boven budget van TS, maar ziet er goed uit!

Als het budget omlaag moet: neem dan een i7 met socket 1156 en bijvoorbeeld 4 GB geheugen :)

Oeps, dus jij begint na de vakantie heftig!:evil:

Veel suc6 dan:) .

In het lijstje staat de montage op 2. Is dat met een bepaalde bedoeling? Word windows 7 ook geinstalleerd door hun?

In het lijstje staat de montage op 2. Is dat met een bepaalde bedoeling? Word windows 7 ook geinstalleerd door hun?

Wat er eigenlijk ook nog op moet is is een Wireless lan en een multi card reader.

@ Livin: download en installeer het gratis Speccy, dan zie je precies wat er in je pc zit (alleen de voeding niet).
Hebben we toch een beetje een idee

http://www.piriform.com/speccy

Hier nog wat info.

Intel Pentium D 820 2.80 Ghz.
Werkgeheugen 1 Gb DDR2( 2 x 512 Mb Infineon) nog wel 2 slots vrij op moederbord
Moederbord Intel D945PPM Chipset Intel I945P
NVIDIA Geforce 6500 512 Mb DDR2

Mogelijk misschien ook wat tips om te upgraden?

Klik hier voor de pc

ik zou dan eerder voor een i7-920 met een 5770 1gb gaan... En een heel duur moederbord, totaal onnodig behalve als TS wilt gaan overclocken ofzo.

Laatst bewerkt:
Dit was toch wel een van de goedkoopste A-merk onderdelen... En wil je een tijdje ermee vooruit kunnen (wat die zo te zien met de vorige pc ook heeft gedaan) dan mag je best wel wat goeds kopen. En de 920 wordt al steeds schaarser.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan