Advies nodig: Nieuwe videokaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter Criz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Criz

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2009
Beste forummers,

Ik ga deze week een nieuwe computer kopen omdat ik zowel voor werk als hobby erg afhankelijk ben van mijn thuiscomputer. Graag zou ik weer een nieuwe willen kopen, aangezien mijn videokaart het vandaag heeft begeven.

Af en toe vind ik het leuk een computerspelletje te spelen. Dus een goede videokaart vind ik wel belangrijk. Toch hoef ik niet de duurste kaart te hebben die er bestaat. Nu is mijn vraag, welke kaarten zijn wellicht geschikt?

Alvast bedankt :)

Vermeld eerst eens wat de specificaties zijn van de pc. En wat je budget is.

Ik heb nog geen idee wat voor specificaties maar het gaat om een nieuwe computer natuurlijk. Denk ongeveer €800 á 900 uit te geven aan een nieuwe computer.

een goede videokaart werkt alleen goed met een geballanceerd systeem
meschien kunnen wij je beter helpen met je volledige pc inplaats van alleen de graka
tenzij je zelf al van genoeg afweet?

Ach, ik denk ik koop even een goed pc'tje van de Mediamarkt ofzo. Hoef ik hem niet zelf samen te stellen want van hardware weet ik barweinig.

Is de Ati Radeon HD 5450 een beetje fijn om games te spelen? Ik heb al op internet gezocht en weet inmiddels dat het niet de beste videokaart is die er bestaat. Maar kan ik hiermee wel een beetje fijn gamen?

En de Nvidia Geforce g315?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan