Advies nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

musmiles

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2005
Hallo,
ik heb advies nodig.
Ik mag van mijn chef een nieuwe Laptop kopen, als de prijs er van maar onder de 900 - 950 euro blijft. Momenteel heb ik een Acer (travelmate 240).

Wat ik nodig heb is een krachtige laptop, ik werk met een grafische programma (autocad).
weet iemand welke laptop het beste aan mijn wens voldoet?:thumb:

MVG

Ik weet niet of je op je huidige notebook ook met autocad werkt, maar weet wel dat er hoge eisen worden gesteld aan de specs (grafische kaart, grootte werkgeheugen, proc.snelheid en noem maar op) door het programma.
Stel dat ik je als verkoper een notebook zou moeten verkopen, dan zou ik zeggen:
"Je kunt voor die prijs best wel een redelijk snelle notebook krijgen, maar ik zou je - wanneer autocad er 'gelikt' op moet kunnen draaien - voor die 950 euri eigenlijk geen goed advies kunnen geven. Wél als het gaat om een gewone pc .....".

Kijk eens op www.kieskeurig.nl of (bij jou in Utr.) de Mediamarkt

Indien je de laptop ook privé mag gebruiken is er ook de optie om eventueel zelf wat bij te leggen en te gaan voor iets heel moois...

hallo,

wat vinden jullie van de ACER Aspire 9502 WSMI? Deze is in de aanbieding voor 999 euro bij de mediamarkt.

En wat vinden jullie van de prijs?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan