Advies of suggesties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolf Veenhuizen

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Ik ben totaal geen computerkenner, maar ik heb sinds kort een website in mijn beheer. Ik werk met Frontpage. Vrijwel alles wat er nu op de site staat heb ik zelf geprobeerd en uitgezocht. Ik heb dus het vermoeden dat niet alles optimaal is.
Graag jullie suggeties of opmerkingen!

http://www.deharpij.nl

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Zou dan wel fijn zijn als je even een linkje naar de site geeft,zodat wij ook kunnen kijken en meedenken!

Ziet er goed en verzorgd uit niets mis mee! ik persoonlijk zou de "roze" letters die je gebruikt vervangen door zwart! en je zou het roze linkmenu een kleiner lettergrote kunnen gaan gebruiken,deze verpringen als ik met de muis eroverheen ga:thumb:

Bedankt voor je commentaar en suggesties!

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
Ziet er goed en verzorgd uit niets mis mee! ik persoonlijk zou de "roze" letters die je gebruikt vervangen door zwart! en je zou het roze linkmenu een kleiner lettergrote kunnen gaan gebruiken,deze verpringen als ik met de muis eroverheen ga:thumb:

Lettergrote heb ik inmiddels aangepast!

Dat ziet er beter uit,nu blijft het roze gedeelte gewoon stil staan:thumb:

Ik vind het menu aan de linkerkant nu te klein, nou ja, in ieder geval te klein vergeleken bij de tekst in het frame rechts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan