Advies over een nieuw setje..

Status
Niet open voor verdere reacties.

crulos

Gebruiker
Lid geworden
14 feb 2008
Beste lezer,

Ik ben de laatste tijd aan het rondkijken voor een compleet nieuwe computer. Ik vind het altijd leuk om daar lekker de tijd voor te nemen en langzaam mijn set bij elkaar te zoeken. Ik heb de volgende componenten bij elkaar gezocht, maar sta altijd open voor advies! Ik speel er veel spellen op, maar met name RPG, dus vaak niet de meest hoge systeemeisen..

Moederbord MSI P55-CD53 - - ATX - iP55 - LGA1156
Processor - 1 x Intel Core i5 i5-750 / 2.66 GHz - LGA1156 Socket - L3 8 MB
Paar (4 waarschijnlijk) gig aan DDR3 werkgeheugen
Spinpoint F1 samsung (32mb buffer, 1tb)
Videokaart? Suggesties zijn welkom! Dacht zelf aan een 8800 XXX maar ben er niet meer zo in thuis.

Ik hoor graag jullie bevindingen!

gr Thijs

Iemand!??

Een jaar geleden kreeg je 10 antwoorden binnen het uur!
Sorry zal niet meer klagen ;)

Laatst bewerkt:
Iemand!??

Een jaar geleden kreeg je 10 antwoorden binnen het uur!

Nu ook wel, alleen denk ik dat de meeste mensen je vraag te onduidelijk vinden.
De vraag van pimjai is een erg belangrijke.
Maar ik zou willen weten wat voor voeding je hebt.
(en daarnaast kunnen mensen een vraag missen -> je zit in een relatief weinig gebruikt subforum te posten)

wel grappig: eerst klagen dat je geen reactie krijgt en als je dan reacties krijgt niet meer reageren...

wel grappig: eerst klagen dat je geen reactie krijgt en als je dan reacties krijgt niet meer reageren...

haha excuses! Ben nog steeds fan van helpmij hoor! Heeft me uit heel wat moeilijke situaties geholpen.

Maar de prijs.. niet al te gek. zo rond de 150,-.
Ik kon een geforce 9800GTS kopen, maar wist niet zeker of dit een goede kaart was. Hij koste 90,-

Voor de rest wilde ik met name weten of de i5 en p55 een goede basis zijn voor een nieuwe game pc voor de games (rpg/mmorpg) te spelen.

Voeding zal nu niet toereikend zijn. Volgens mij 650Watt. Denk dat daar ook een nieuwe voor in de plaats moet komen, maar ik zou dan toch heel mijn kast verkopen om de overbrugging wat minder duur te maken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan