Advies over nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cr4cKp0t

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2007
srry dit hoort niet tot dit onderwerp
ik wil een nieuwe pc kope hij moet budgetvriendlijk zijn en goed
dit wil ik kopen
Moederbord: Gigabyte Ga-M52s-s3p nividia ATX Am2 DDR2 800 sound
Proccesor: Amd Athlon x2 5200+boxed
Harde Schijf: Harddisk S-ata Samsung 320Gb
Video-kaart: XFX Geforce 8600 GT Fatal1ty
CPU Cooler: Gigabyte G-power Super Silent
Geheugen: Apacer 1024Mb DDR2 800 Passive Cooling: x2
Software: Microsoft Windows Vista Home Premium 64-bit nl

als ik dit allemaal heb kan ik dan assassin's creed op high enz spelen vooral bioshock timeshifter en crysis
dank bij voorbaat ! :cool:
:confused::confused::confused:

Ik vraag mij dus in alle ernst af of dat spel uberhaubt wel zal gaan draaien onder Vista 64.

k maar met xp dan en bioshock enz gaat wel lukken op high denkje ??

Da's een kwestie van de gamespecs vergelijken met de specs van het systeem, toch?

jah mr voor ik daar geld aan uit ga geven wil ik ongeveer wete welke system ik moetsteke voor die goed te kunne gamen sinds de feestdagen eran kome weet je
hbe je niet enig idee ervan ??

Da's toch een kwestie van naar de game site gaan en daar lezen wat de minimale / aanbevolen specs zijn voor de game?

jah dat zou wel eens kunnen helpen bedankt ;) welke system heb je zelf eigenlijk ?

lol helemaal bovenaan in dit venster hebik toch de dingen die ik wil kopen getypt wil je die hardware ff allemaal nakijken ???

Daar had ik al op gereageerd, toch? Los van die 64-bits versie voor het gamen is er denk ik weinig mis mee.

Die spellen dioen het echt wel onder Vista 64-bit. verwacht niet veel van die videokaart met crysis, het ligt er ook aan op welke resolutie je speelt. ik heb een 8800GT en ik heb de helft op high en de rest op medium en op een res. van 1680*1050.
Zet de prijsen ff bij je config op de TS. dat maakt het ff wat makkelijker. verder zou ik voor een intel processor gaan. En wat is eigenlijk je budget?

Hallo.

Je bericht is verplaatst naar de juiste sectie.
Off topic berichten verwijderd.
Topic een passende titel gegeven, want iedereen heeft in principe snel hulp nodig. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan