Ik heb een systeem gekocht!!
Ik heb uiteindelijk niet bij 4launch besteld omdat ik er bij max ict veel goedkoper aan blijk te kunnen komen..
Wat ik besteld heb zie bijlage.
Geen ddr 3 videokaart genomen omdat ik dacht dat ik dat niet nodig zou hebben omdat ik er nauwelijks op zal gaan gamen en mocht ik dat ooit wel gaan doen dan is deze videokaart vast alweer hopeloos verouderd. :evil:
Het geheugen is ddr2 667mhz omdat ik die tegen een stuk lagere prijs kon kopen, pakje zou geopend zijn. Maar uiteindelijk zelfs gewoon ongeopend gekregen voor dezelfde prijs!!!!
Ik heb hier geen kast (en voeding) omdat ik ze of te duur vond of het was niet op voorraad. Gelukkig kon ik bij computerland nijmegen een Enlight 4105 kast met 400w voeding voor 49,95 kopen, een zeer goede prijs lijkt me. Enlight is ook een A-merk toch?
Nadat ik de bestelling had geplaatst was deze ineens weg (uitloggen kwam: u heeft een lopende order, uitloggen en order verwijderen?) toen deed ik ja omdat de order al in het overzicht stond als gewoon ingevoerd. Maar hij ging dus toch weg :shocked: gelijk gebeld (zijn telefonisch op het moment slecht bereikbaar, lange wachttijd) De beste meneer heeft het gelijk weer recht gezet en ik vroeg gelijk of de spullen die dag nog verzonden zouden worden. Was geen probleem. De volgende dag stond er echter nog niets bij de orderstatus, even gebeld en ik kon het gewoon verwachten alleen was de harde schijf ineens niet meer op voorraad. Die zou ik later krijgen. Geen pakje gekregen, aan het einde van de dag nog even gebeld of hij toevallig een track en trace code had zodat ik kon kijken of het die dag nog zou komen, ik moest namelijk weg. Hij vertelde dat ik het beste een briefje kon ophangen om het bij de buren af te geven. En dat de harde schijf helemaal niet meer leverbaar was en dat ik zonder meerprijs een 400gb exemplaar krijg. :thumb: Uiteindelijk is het pakje die dag niet geweest. Volgende dag kwam het pak van max ict en wonder boven wonder zat daar ook de 400gb harde schijf bij!!! Waarschijnlijk is het pas de dag ervoor verzonden want er stond ook die datum op de pakbon itt wat er toegezegd was. Al met al een zeer goede service m.i.:thumb: En nog steeds geleverd binnen de termijn van 48 uur die op hun website beloofd wordt!:thumb:
Systeem is gebouwd en werkt
Bedankt voor al jullie hulp :thumb: