Advies voor (gaming) toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

nietie

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2008
Hallo,

Mijn huidige toetsenbord (logitech g15) is kapot gegaan. Bij het schoonmaken is mijn spatiebalk kapot gegaan :(

Ik wil niet veel meer dan 80 euro uitgeven voor een nieuwe. Het liefst geen mechanical keyboard want dan kan er niemand slapen hier als ik savonds aan het gamen ben. En geen wireless.

Heb gezien dat er erg veel keuze is, ik heb de volgende keyboards gevonden:

Saitek Cyborg V.7 Keyboard - 79 euro
Roccat Arvo - 65 euro
Logitech G510 Gaming Keyboard - 83 euro
Razer Lycosa Mirror - 86 euro
Steelseries Shift - 51 euro
Razer Lycosa - 79 euro
Razer DeathStalker - 80 euro

Zit er ook aan te denken om misschien een 2de hands logitech g19 te kopen ofzo

Ondertussen ben ik reviews aan het bekijken enzovoort. Een beetje hulp bij de keuze is gewenst!

Nja ik gebruik mijn toetsenbord vrij intensief. Dus een goedkoop toetsenbord gaat snel kapot en is waarschijnlijk niet echt comfortabel :thumb:

En eerlijk gezegt ga ik ook een beetje voor de looks. Zodat het er cool uitziet bij de rest van mijn gaming gear :D

Ik raad je de Razer Lycosa Mirror aan.
Razer is erg bekend met Gaming en ik vindt het zelf ook erg mooi.

Ook ik raad je de lycosa aan. Ikzelf had de mirror tot ee bij mij werd ingebroken. De toetsen liggen lekker laag een beetje zoals bij een laptop, speelt echt heerlijk. Wasd kan je apart verlichten.Kijk alleen voor de niet mirrored versie. Hij is wel mooi maar bereid je voor op veel vingers wegpoetsen. Nog een advies: koop geen G19 is een zwaar overschat keuboard. Ik heb er nu een en verlang terug naar mijn lycosa. Toetsen zitten zo hoog dat het wel een typemachine lijkt. Beeldscherm ziet er leuk uit maar is bij weinig spellen echt optimaal te gebruiken. Erg leuk ook dat je youtube op het scherm kan kijken maar zeg nou zelf, wie doet dat op zo'n schermpje. Ik gebruik het schermpje vooral om mijn iphone op te zetten zodat ik het kan zien als ik gebeld word :).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan