Advies voor mijn website

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom00

Gebruiker
Lid geworden
22 okt 2012
Hallo iedereen

Ik zou graag wat tips/adviezen krijgen in verband met mijn website die ik onlangs heb gemaakt. Ik ben nog niet zo ervaren met het maken ervan en zou daarom openstaan voor alle tips/feedback/...

www.slimmehorloges.be

Als het kan zou het leuk zijn als u de Facebook-pagina zou liken!! www.facebook.com/slimmehorloges

Alvast bedankt

beste Tom,

Het onderwerp wat je gekozen heb is zeker van deze tijd, en mensen zoeken op internet om meer informatie te krijgen.
Wat mij persoonlijk opval is dat de achtergrond wit is en de tekst ook heel erg licht.

Daarnaast is het verhaal lang, ik denk dat als je nog meer ik kortere blokje met wat meer foto's direct bij het stukje, de mensen blijven langer op je site als het goed leesbaar is.

Is het ook de bedoeling dat je slimme horloges gaat verkopen, of alleen informatie verstrekken, is mij niet duidelijk er zijn alleen een paar links naar een bekende webwinkel.
Bij de reviews zou ik de bol link onderaan zetten, laat iedereen eerst het verhaal lezen.

Probeer ook wat informatie over hoe een smart-watch gelinkt is met de smartphone (bluetooth) en wat je hier nog meer mee kan. kijk een op http://nl.wikipedia.org/wiki/Bluetooth hoe dit werkt.

Voor de rest een zeer interessante web site, kan niet liken heb geen fb meer .

Succes met je website,

Perry

Ik ben het op beide punten met perryvg eens
  • de tekst is veel te licht voor de witte achtergrond
  • de teksten moeten korter en pakkender

Laat binnenkort, als de site gereed is, ook even iemand je tekst(en) corrigeren / redigeren.
Het geheel bevat best wel veel fouten. (speltechnisch / grammatisch) De zinsopbouw is niet overal optimaal.
Een site ziet er gelijk een stuk professioneler uit als deze qua tekst in foutloos Nederlands (Belgisch) wordt geschreven.

Oke, bedankt allemaal!!!
Ik ga zeker een paar tips toepassen binnenkort!!!
Zijn er rmensen met nog tips/feedback/... :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan